Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvorfor får jeg 200 kanaler når jeg scanner efter dvb-c kanaler på mit LG 50PS8000

kan jeg ikke gøre sådanne det den ikke scanner alle sammen , jeg ved på min mors panasonic kan hun gøre sådanne at den kun scanner gratis kanaler og derefter kan man ligge dem over i en kanal liste så det kun er de tilgængelige kaner hun har på sin liste ,,, her på lg ligger det hele og roder rundt , man kan godt nok sortere dem , men det tager 100år og selv når man har sorteret dem så kan jeg jo godt se de 40 kanaler jeg skal se , men så fra kanal 41 til 200 er det bare krypteret kanaler , kan man ikke slette dem.

det her lg virker mildt sagt som totalt amatør agtigt ved siden af ...
Af MEOLSEN
Hej!

Jeg har samme TV som dig. Og på dette punkt virker det som om vi er enige. Rigtig omstændigt at flytte kanalerne. Du kan gøre det at de kanaler du IKKE vil have kan du markere som "spring over" eller noget i den stil. Kan ikke huske præcis havd den funktion hedder - Men kanalens navn skifter farve fra sort til blå.

Jeg kan ikke forstå at man ikke kan markere dem man vil have istedet for dem man IKKE vil have. Det er trods alt noget nemmere at vælge de 40 man vil have frem for de 160 man ikke vil have.

For 2 mdr siden hjalp jeg min svigerfar med at indstille hans Sony 40W5500 og det var meget nemmer mht. kanalsortering syntes jeg.

Nåh jeg regner med at det kun skal gøres 1 gang, så mon ikke det går :o)
Af Perfod
er i fuld gang med det ,, det er jo nærmest et kirugisk indgreb at lave kanal indstilling på det her tv
Af Reonekot
Er enig. Har lige fået sl8500 og sammenlignet med ældre Sony fjernsyn jeg ellers har leget med, så er LG software på mange punkter dårligere efter min mening. Det er lige før det er hurtige at hente en liste med kanaler og deres frekvenser fra ens udbyder end at bruge auto konfiguration. :((