Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min 42" AlfaView har tjent mig udemærket i de 3 år jeg har haft den....Men nu går den ikke længere :)

Skal have den skiftet ud og alt under 52" har ingen interesse, det nye skal være større og bedre.

Men er Lost i junglen af skærme, derfor søger jeg råd her! Hvad skal man vælge??

Krav!

52" eller større
ca. omkring 10-15.000 kr.

og så skal den selvfølgelig kunne klare fuld HD og have MPEG4, DVB-T tuner og alt det der

Hvad skal jeg købe?? eller hvad skal jeg i hvertfald IKKE købe.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du bør se på Samsung B855/850-modellen, som fås i enten 50" eller 58". Overvej om ikke 50" er nok, da 58" modellen har lidt problemer. LG 50PS8000 kunne også være et godt bud hvis prisen skal ned (og 50" er nok).

I LCD-lejren kunne du se på nogle af de lidt billigere LCD-modeller, som Sony EX1 eller Sharp 52LE700. Det er dog svært at finde gode LCD-TV i dette prisleje og den størrelse.
Af Sir Peter
Hvilke problemer har 58" ???
yakken skrev:Du bør se på Samsung B855/850-modellen, som fås i enten 50" eller 58". Overvej om ikke 50" er nok, da 58" modellen har lidt problemer. LG 50PS8000 kunne også være et godt bud hvis prisen skal ned (og 50" er nok).

I LCD-lejren kunne du se på nogle af de lidt billigere LCD-modeller, som Sony EX1 eller Sharp 52LE700. Det er dog svært at finde gode LCD-TV i dette prisleje og den størrelse.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den skulle have endnu værre summeproblemer end 50" modellen. Googl lidt efter det. Det skulle være debatteret godt og grundigt rundt omkring.
Af RAR6
yakken skrev:Den skulle have endnu værre summeproblemer end 50" modellen. Googl lidt efter det. Det skulle være debatteret godt og grundigt rundt omkring.
Godt du siger "endnu værre summmeproblemer" ;;)

Vi er vist mange der mener at også 50" 850/855 har et stort summeproblem....

Se evt mere her => http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... light=b855