Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbk
Mit Viewpia 19" LCD er begyndt at flimre. Det har længe haft det, at det "fryser", men som er blevet løst ved at tage stikket ud og sætte det i igen. Men efter denne frysning, står billedet og flimrer. Det er uanset om det er analog signal eller HDMI. Det flimrer mest ud i siderne. Flimmeriet bliver efter noget tid, hvor TV har været tændt, mindre.

Nogen ideer til, om man selv kan gøre noget ved det?

Kan se, at GlobeVision, som jeg købte det ved, er gået konkurs. Nogen der ved, om man har mulighed for at lave en reklamation direkte til producent?

Mvh
Michael
Af mbk
I tilfælde af, at der ikke kan gøres noget, og at jeg ikke kan lave en reklamation på det til nogen, kan der så anbefales et andet 19" LCD TV?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Globe Vision var "producent" af Viewpia herhjemme, så der er desværre ikke rigtig andre at rette henvendelse til.

Umiddelbart lyder det som et af komponenterne, der er ved at stå af. Jeg tror bestemt ikke det kan betale sig at få det repareret ude i byen.
Af mbk
Rasmus Larsen skrev:Globe Vision var "producent" af Viewpia herhjemme, så der er desværre ikke rigtig andre at rette henvendelse til.

Umiddelbart lyder det som et af komponenterne, der er ved at stå af. Jeg tror bestemt ikke det kan betale sig at få det repareret ude i byen.
Øv øv.

Har ledt rundt på nettet for at se, om der var en test af 19" LCD TVer. Men har ikke rigtig kunne finde nogen. De fleste test har kun skærme, der er 26 tommer og opefter. Så hvis nogen har en anbefaling af et andet 19" LCD TV, hører jeg gerne om det.

Vh
Michael