Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af saigon
som sagt leder jeg efter et dansk og ikke en parralel- importeret LGps8000, men hvor køber jeg dette og det skal være over nettet?

Har også et andet spørgsmål er dette tv de ekstra penge værd iforhold til et samsung ps50b550?

og er samsung ps50b650 en dansk model?

håber i kan hjælpe mig lidt!
på forhånd tak!!!
Af saigon
glemte lige helt at sige det skal bruges til boxer;)
men det er kan vel heller ikke blive noget problem med nogle af disse tv??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes de to modeller meget godt tilsvarer hinanden billedmæssigt, så det er nok en smagssag.

Nej, PS50B550 er heller ikke dansk. For at få en dansk skal du have PS50B555. Reglen er, at modelnummeret skal ende på 5 i stedet for 0. Dette kan også overføres til Samsungs andre plasma-Tv og LCD-TV. For LED-TV skal de ende på 50 i stedet for 00.
Af kinoha
Rasmus Larsen skrev:Jeg synes de to modeller meget godt tilsvarer hinanden billedmæssigt, så det er nok en smagssag.

Nej, PS50B550 er heller ikke dansk. For at få en dansk skal du have PS50B555. Reglen er, at modelnummeret skal ende på 5 i stedet for 0. Dette kan også overføres til Samsungs andre plasma-Tv og LCD-TV. For LED-TV skal de ende på 50 i stedet for 00.
Undskyld at jeg lige "låner" tråden, men jeg har lige et spm. til Rasmus:
Er det korrekt opfattet, at B650 stort set svarer til B850 billedmæssigt, men at det er tykkere ? Vender stikkene bagud på B650 ?
Grunden til min interesse for B650, er larmen på B850 - og så er det også noget billigere.
Af saigon
kan både lg 50ps8000 og samsung 50b550 modtage boxer signal?
hvad er et ca modul egentlig og er det noget jeg skal have for at sætte et boxer kort i?