Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ckn
eXeel skrev:Forstår jeg ret, når jeg læser specs "Wi-Fi Ready" som om, at den kan gå på nettet trådløst? Eller kan den bare opgraderes til det?
Jeg tror du skal forvente at der bliver solgt en seperat USB-WiFi adaptor ved siden af...

Men som mange andre siger, så synes jeg godt nok det er underligt at de beholder det gamle design... ;;) Det kunne også få mig til at vælge noget andet næste gang...
Af BrianH
eXeel skrev:Forstår jeg ret, når jeg læser specs "Wi-Fi Ready" som om, at den kan gå på nettet trådløst? Eller kan den bare opgraderes til det?
Det står der på siden... **** Keyboard and Wi-Fi Adaptor are not included
Af therunemeister
5,000,000:1 Native Contrast på V og G serien...det er da et skridt op fra 40,000:1 på V10 må man sige...
Af Perfod
therunemeister skrev:5,000,000:1 Native Contrast på V og G serien...det er da et skridt op fra 40,000:1 på V10 må man sige...
du har set forkert v10 og g10 har 2,000,000:1 Native
Af xcardman
40,000:1 Native og 2,000,000 dynamisk på en v10 2009 model

alså hvis det er rigtig med 5,000,000:1 Native Contrast på en ny V serie
kan det være de kører uden dynamisk kontrast og dermed ikke blinker i billedet som på deres nuværende modeller.

glæder mig allerede til en test
Af Ney
Rasmus Larsen skrev:Vi har fået lovning på det første eksemplar herhjemme fra Panasonic. Så vi får en test online hurtigst muligt :)
Lækkert, det tyder da på at de fra Panasonics side ikke er bange for at de nye modeller bliver grundigt undersøgt på alle leder og kanter. Nu håber jeg bare de nye modeller ikke slår min dejlige V10 totalt i stykker, da jeg næppe kan retfærdiggøre en opgradering i 2010 overfor resten af hustanden :p
Af eXeel
Rasmus Larsen skrev:Vi har fået lovning på det første eksemplar herhjemme fra Panasonic. Så vi får en test online hurtigst muligt :)
Det er da et dejligt skulderklap :) Glæder mig til læsningen! Men der kan vel gå længe, inden de sender den ud til jer?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
eXeel skrev:
Det er da et dejligt skulderklap :) Glæder mig til læsningen! Men der kan vel gå længe, inden de sender den ud til jer?
Jeg tror det bliver nogenlunde ligesom sidste år. Altså omkring medio marts.
Af Rod1983
xcardman skrev:Ja uanset deres billedekvalitet kan det være medvirkende til plasma
ryger på gulvet.
kan efterhånden godt forstå andre vælger en skærm med et bedre design
og lever med de ulemper en led skærm nu engang har.

synes det er utroligt dårligt af panasonic.
Ja er fuldstændig enig. Efter at have læst igennem, sony's modeller, lg's modeller og samsungs modeller blev jeg sgu lidt overaskket over design valget hos panasonic.. det er jo ikke de store skridt i den retning ifht sidste års modeller.. men billedet kvaliteten tror jeg bliver fremragende ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Designmæssigt er VT25 da et skridt tilbage ift. V10. Resten af serien er næsten 100% identisk rent designmæssigt, og skulle mit Pio stå af i 2010, så bliver det nok ikke Panasonic, der kommer til at stå i stuen. Lidt trist at de ikke kommer ind i kampen på det punkt også.
Af Kenni H
yakken skrev:Designmæssigt er VT25 da et skridt tilbage ift. V10. Resten af serien er næsten 100% identisk rent designmæssigt, og skulle mit Pio stå af i 2010, så bliver det nok ikke Panasonic, der kommer til at stå i stuen. Lidt trist at de ikke kommer ind i kampen på det punkt også.
Fuldstændig enig med Yakken. Samgsung ser i den grad ud til at have de bedste kort her, hvis de bare kan levere os Plasma modeller der ikke larmer som en insektdræber
Af kskruger
Noget kan tyde på, at Panasonic har valgt side. De går efter god billedekvalitet, til en sikkert en fornuftig pris og håber så, at folk kan lave med et noget forældet design.
Personligt tror jeg de får det rigtig svært i 2010, især når folk ser hvor flade de nye skræme er fra Samsung, sony, LG, hvorfor så købe en grim tyk skærm fra Panasonic.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21