Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Meget tyder på, at Panasonics nye modelserier skal hedde blandt andet G20, X20 og S20.

G20 modellen forventes stadig at komme 42", 46" og 50" - og måske endnu større under navnene TX-P42G20, TX-P46G20 og TX-P50G20.

Det præsenteres på CES på torsdag.

Se mere her:
http://ppradio.dk/244-147-211-plasma_2010.htm
Og her
http://www.av-connection.dk/?ML=714
Af BrianH
Jeg skal love for de hos ppradio.dk er glade for store røde bogstaver :) :)

Men ellers lyder det spændende
Af BrianH
Man må håbe at billigste model stadig ligger under 5000,- men blot er bedre :)
Jeg har længe gået efter en 42" X10Y men har ikke fået det købt endnu
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
BrianH skrev:Man må håbe at billigste model stadig ligger under 5000,- men blot er bedre :)
Uha, personligt tror jeg ikke erstatningen for X10 kommer til at koste under 5000 kroner i 42". Jeg tror vi skal forvente, at den prissættes højere fra start af, men at den så falder løbende gennem 2010.

Jeg kan naturligvis tage fejl - det afhænger også lidt af hvor kraftigt producenterne vil satse på 46-50 tommer segmentet i år.
Af hdmi
Jeg satser på en 50" med et kuro panel.....og gerne med thx :) ...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
hdmi skrev:Jeg satser på en 50" med et kuro panel.....og gerne med thx :) ...
THX tror jeg bestemt gentages. Spørgsmålet er nok mere om det også kommer ned i de mindre modelserier - det skal vi da ha'!
Af Perfod
har skyndt at købe mig et G10 da de efterhånden er ved at være udsolgt de fleste steder.
Jeg tror ikke de nye modeller vil byde på så meget mere end G10 modellen at de kan være 3-4k mere værd
Af jacob586
Håber nu mest at de for opdateret deres design. Har længe vaklet mellem Samsung "LED" (design+funktion) og Pana (billedkvalitet), men synes simpelt hen at G10 er et håbløst skrummel at ha hængende, specielt hvis det hænger så man kan se det fra siden.
Af phytoplankton73
Nice, så kan det være min 42V10'er falder lidt i pris inden jeg skal ud at købe den 1. marts
Af Peter W
Enig med jacob586. Panasonics G, X og S-serie er noget af det mest håbløse rent designmæssigt. Ligner noget der er lavet for 5 år siden i en kinesisk baggård.

Håber de opper sig på designfronten, så jeg kan have det hængende i stuen.
Af xcardman
Det burde panasonic snart have fundet ud af
et bedre design.
billedekvalitet er allerede fin.
lidt bedre billedekvalitet og et noget bedre design.
så skal de nok får solgt en masse skærme i 2010 i alle prisklasser.
Af eXeel
Jeg skulle faktisk lige til at oprette topic herinde og spørger om noget lignende :)

Da X10eren erstattede TH80eren, eller hvad den tilsvarende model hed dengang, skete der ingen prisændring. Jeg ledte nemlig efter den gamle model, men pludselig havde X10 erstattet den og prisen var i samme leje.

Det tror I ikke sker her nu?

En anden ting er, nu kom der DVB-C tuner i 10-årgangen og det betyder jo meget. Men hvad kan der komme, som gør det 6 måneders venten værd med 20-serien?
Jeg kan forestille mig dette:
- Markant pænere design
- Trådløst netkort indbygget

Andet er der ikke. Så er den måske lidt flottere og bedre på alle kanter, men ingen syvmileskridt.
Hvad tror I? Håber på der kommer meget info torsdag, som du skriver, Rasmus!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så har du vist kigget på et forkert tidspunkt. Ved lancering var X10 prissat noget højere end PX80 var på samme tidspunkt. PX80 kostede i øvrigt over 10.000 kr. ved lancering og under 5000 kr. da den udgik.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21