Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af S.G
Har installeret mit G10 idag. DVB-C tuneren har fanget alle mine Digitale og HD kanaler, men de ligger fra 10xx til 11xx
Dvs skal jeg skifte kanal manuelt skal jeg trykke 4 cifre!

Jeg vil gerne have dem liggende så de ligger som nummer 1,2,3,4 osv, er der nogen der ved hvordan man gør det? For de analoge kanaler (som jeg reelt ike kan burge til noget, da jeg har dem alle digitalt) ligger fra 1,2,3 osv deropaf
Af BrianH
S.G skrev:Har installeret mit G10 idag. DVB-C tuneren har fanget alle mine Digitale og HD kanaler, men de ligger fra 10xx til 11xx
Dvs skal jeg skifte kanal manuelt skal jeg trykke 4 cifre!

Jeg vil gerne have dem liggende så de ligger som nummer 1,2,3,4 osv, er der nogen der ved hvordan man gør det? For de analoge kanaler (som jeg reelt ike kan burge til noget, da jeg har dem alle digitalt) ligger fra 1,2,3 osv deropaf
Du skal trykke på menuknappen, og derfra finde DVB-C indstillinger. Der kan du oprette en liste med dine favoritkanaler der kan sorteres som du vil.

Uden at lave en favoritliste kan du ikke sortere de digitale kanaler
Brugeravatar
Af radiomand
Du kan godt ændre i din hovedeliste.

Sæt tvet på DVB-C tuneren.

tryk på menu
gå til indstilling og tryk på ok
gå til DVB-C indstillings menu og tryk på ok
gå til kanal liste og tryk på ok
gå til kanalen du vil ændre f.eks DR1
tryk på den grønne knap(skift) herefter taster på det nye nr som du ønsker denne kanal skal have f.eks 1 (for DR1), herefter trykker du igen på den grønne knap(bekræft), nu er DR1 på program plads nr 1.
Af Chopra
Hej Radiomand..-lidt off topic men det virker som om du er den rette at spørge :) Jeg købte for en måneds tid siden en G10E. Alt det ydre er meget tilfredsstillende men blæseren kan desværre meget tydeligt høres. Selv på flere meters afstand. Lyden skal normalt op på over 10 før man ikke kan høre et eller andet. Det er generende i en grad så jeg næsten fortryder købet. Er det normalt eller skal det være "stort set" lydløst?
Af Chopra
Tak. Der må være noget galt med skidtet. Støjen er bestemt ikke svag og rummet er heller ikke "tomt"..
Af Tapeworm
Jeg kan bare ikke få det til at virke. Jeg har lavet en favoritliste hvor jeg kan flytte rundt på programmernes placering(1, 2, 3 osv.) Jeg har også prøvet radiomands fremgangsmåde, men der sker intet når jeg trykker på grøn knap i den menu. Tv'et bekræfter at knappen er aktiveret, der sker intet når jeg prøver at tildele et nummer.

Jeg må sgu indrømme at det er temmelig meget mere bøvlet end jeg havde forestillet mig !:( Ja, ja, kald mig bare idiot mm. Jeg har sikkert fortjent det, men jeg vil sætte stor pris på selv den mindste smule hjælp (B

Btw har jeg digital tv fra Yousee...
Af Tapeworm
FOR HELVEDE! Jeg skulle have så mange klø! Tusind tak, radiomand. Det virker perfekt nu. Og sorry at jeg ever tvivlede på dit ord :(