Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Klonk
Hey

Mine forældre skal have fjernsyn til soveværelset. De er i antenneforening som har aftale med Stofa og kan derfor modtage kanalerne i digital kvalitet. Derfor skal de have DVB-C samt MPEG4 right?

Kan i anbefale noget? Det skal ca være 26" og skal udelukkende bruges til at se fjernsyn på... Pris ca 2-4000 kr.

Klonk
Klonk skrev:Hey

Mine forældre skal have fjernsyn til soveværelset. De er i antenneforening som har aftale med Stofa og kan derfor modtage kanalerne i digital kvalitet. Derfor skal de have DVB-C samt MPEG4 right?

Kan i anbefale noget? Det skal ca være 26" og skal udelukkende bruges til at se fjernsyn på... Pris ca 2-4000 kr.

Klonk

Ingen køber 26" mere, hvorfor der heller ikke bliver udviklet meget på dem så teknologien er anden generations... Køb et Philips 32", f.eks. http://www.wupti.com/Produkter/W32PFL54 ... i1%29.html
Af Klonk
Okay så ved jeg det :)

Er bange for 32" måske bliver for stort. Hvis det skal være nr'et mindre hvad er vi så nede i?

Ser ellers meget nice ud det Philips...
Af JLA_DK
Andre forslag kunne f.eks. være LG LH2000 og Samsung 350/355/450. De fåes alle i både 26 og 32 tommer og har DVB-C og MPG4 tuner...
Har selv købt LG'et til ungernes værelser, 2800 kr. for 32 tommer er en god pris for et OK fjernsyn synes jeg. Det er dog tydeligt at se at det ligger i den lave ende rent billedkvalitetsmæssigt. Men pris og kvalitet hænger jo som bekendt sammen. Men til soveværelse/børneværelse er det fint.