Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen der kan hjælpe med at forklare hvorfor jeg ikke kan ændre på placeringen af min digitale kanaler på mit samsung le37b535. Jeg har opdateret til nyeste firmware.

håber nogen kan hjælpe mig.
Af RAR6
Hvad "land" står den på ?

Du skal have valgt danmark som land for at sortering af digitale kanaler virker.

Jeg har fået nedenstående besked fra Nicolai fra Samsung:

"Du skal lige gøre følgende,

tænd dit tv - Tryk på Exit knappen i 10 Sek. - vælg ja til at resette skærmen, - Vælg denne gang land Danmark. Når du har installeret dine Digitale kanaler, Tryk på ch list. Stå på den kanal du vil flytte - tryk på tools, og så skulle der komme et felt frem der hedder rediger kanal nummer.

Det er kun Danmark der har fået den feature at sotere kanaler. De andre lande kan ikke. De har ikke behovet."
Af BastianDK
@gegandhi

b535 kan ikke kanalsortere på dvb-c tuneren sålænge at der angivet ND i region i servicemenuen. (hvilket er default hvis det er en nordisk model)

Det er dog uvist hvorledes din garanti ryger såfremt du ændre i service menuen. Men herfra kan du ved at ændre region fra "ND" til "EU" og vælge "Andet" i land, få muliggjort at den kan sortere på dvb-t.

@rar6 Er det ikke kun på modeller der er "større" en 535 ??
Af toadbob
Du kan ikke ændre placeringen på kanaler på digital TV på modellerne: 335, 435 og 435. Går man op til modeller med USB stik som 556 så kan du få en update du kan gøre det med, men ellers kan man ikke få det :)
Af BastianDK
Skrevet: Ons 04. nov 2009, 09:36

--------------------------------------------------------------------------------

molassen skrev:
Ved du om der kommer en opdatering til LE26B455 - dette er da også forholdsvist nyt

Hej M

Der kommer ikke en update til B546 og ned efter så du kan digital sotere de digitale kanaler, Men de digitale kanaler ligger i en sådan DK orden. Dr1 Dr2 DRHD tv2 osv.

SamsungDK
Ovenstående er fra tråden "sortering af digitale kanaler" og som jeg læser det, så er kanal sortering ikke mulig på 535 heller ikke efter opdatering af firmware da "nummeret" er lavere. - Tråden kan findes her
Af gegandhi
BastianDK
tak for det, kom ind i service menuen og ændret den til eu og nu virker det som det skal... har også fået 10 digital kanaler mere, nogen der burde være kodet.