Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tyvstjålet fra recorder.dk:

"Hej

Jeg har lige fået følgende at vide fra P & P radio:

Vi har netop modtaget info fra Panasonic Europa vedr. U10/S10/G10/GA11 problemet med 96Hz(1080/24p).

Der vil komme officiel info fra Panasonic Japan i løbet af få dage vedr. dette problem.

Vi vender tilbage med mere nyt, når infoen er kommet.

Vi takker for din forståelse vedr. den lange tid dette har taget, men nu skulle der være en løsning på vej.

Oakie"

Med forbehold for det er en and :-)

Mvh
Th@mas
Af Ponduus
Det lyder sgu godt! Så kan da være at der snart kommer en G10 hjem til mig.

Men ja, det kunne jo være en and.
Af teejay
Kom der nogensinde en udmelding og en løsning? :-)

Er det FW eller en bestemt hardware revision man skal ud over?
Af teejay
Lækkert - som jeg kan forstå af udvidet læsning og søgning her samt på recordere.dk er problemet fixet fra FW 1213. Så jeg må vel kunne nøjes med at checke min FW version og sikre at den er højere.

Tak til alle dem der har knoklet på for at få Panasonic til at få fingeren ud - jeg kan se af de omfattende skriverier at det ikke har været uden sværdslag.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
teejay skrev:Lækkert - som jeg kan forstå af udvidet læsning og søgning her samt på recordere.dk er problemet fixet fra FW 1213. Så jeg må vel kunne nøjes med at checke min FW version og sikre at den er højere.

Tak til alle dem der har knoklet på for at få Panasonic til at få fingeren ud - jeg kan se af de omfattende skriverier at det ikke har været uden sværdslag.
Vi fik gjort vores, men vi fik også gennemtrumfet det til sidst. Det mest essentielle var nok, at vi fratog G10 sin top-anbefalings Award pga. 24p problematikken. Det fik hvert fald Panasonic til at få fingeren ud :)

Ja, hvis dit Tv har 1213 eller højere, så er du problemfri. Højere firmware bør i øvrigt være standard på alle de G10 modeller der sælges i dag.
Af sharders
Hej alle

Fik mit 42G10E ind af døren i dag. Dejlig skærm.
Imidlertid kun firmware 1209... !:(

Har kontaktet Wupti.com, så må vi se hvad der sker...
Af xcardman
du kan selv opdatere din skærm
Af sharders
Har læst div. fora vedr. emnet.
Formatere SD-kort, Firmware-fil -> rod-dir., osv.
Er det sikkert?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
sharders skrev:Har læst div. fora vedr. emnet.
Formatere SD-kort, Firmware-fil -> rod-dir., osv.
Er det sikkert?
Ja du behøver ikke frygte noget. Det er gået smertefrit for alle dem der har forsøgt.
Af sharders
Ja du behøver ikke frygte noget.
Ok. Jeg gør forsøget. Mener at der et link et sted i denne tråd.

Mener dog stadig ikke at det er ok, at min skærm er mærket 06.01.2010 og alligevel kun kører fw 1209.
Af Michael B.
hmm...jeg håber da at mit G10 som gerne skulle komme imorgen med GLS har den sidste nyt software :)
Af sharders
Nu har jeg opdateret min skærm. Det virker fint. ::l