03 jan 2010, 13:56
har lige købt et B850 for ca 10500 hos jaman.dk med ekstremt hurtig og venlig levering i kbh, normalt hader jeg at reklamere for den slags men levering på ca 1.5 time er sku ny rekord for mig.
Tvet har fantastisk billede (JA bedre end samsungs LED tv) og det brummer ikke, og med 14 dages returret på nettet var det bare røget tilbage hvis det havde gjort det. Lyden er elendig men det er vel det man har et surround anlæg til , og lyden kan godt lige klares under en TV avis. Der er en del retention når man bruger det som pc skærm men så snart man sætter en film på forsvinder det efter et par minutter.
Og du skriver at du skal bruge det til PS3, jeg har fra pcen spillet både MF2 og left4dead på det og begge lader skærmen at være hurtig nok til (jeg hader lag).
Jeg vurderede dette til at være mest for mine 10k og selvom jeg ikke er verdens største TV freak gør det alligevel de film jeg ser til en oplevelse og jeg har ikke fortrudt det.
Jeg håber ikke skidtet går i stykker , men med den ringe service der efterhånden i alle billige murstens butikker så er nettet vel hverken værrere eller bedre.