Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AlfaRomeo
Jeg kender ik noget til philips tv'et, så jeg ved ikke om det er bedre eller ej. Jeg synes v5500 tv'et fungerer fint. Jeg har dog slet ikke haft mulighed for at teste det op mod andre under hjemmeforhold. Mange sværger jo desuden til plasma herinde. I slukket tilstand er lcd'er måske lidt pænere med den sorte skærm istedet for plasmaens grå. Hvis man ellers ligger vægt på den slags. Menuerne er lette at finde rundt i på det sony og designet er pænt. Faktisk er w5500 modellen en tand flottere synes jeg, de er lidt forskellige.
Så svært er det ikke at finde et et sonycenter :p .. bare gå ind på sonycenter.dk så kan man se der ligger et i Århus og jeg regner med tilbudet gælder hele landet. Det er er annonce der har været i aviserne.. men du kan nok finde det på hjemmesiden ogs. Ellers bliver sony solgt de fleset steder, fona og ekspert osv.. du burde nemt kunne finde et sted at se dem mod hinanden.
Af Rodding
okay tak for feedback.
Nej sony kdl-32w5500 kan jeg simpelthen ikke finde nogen steder i en forretning. ;(
Men det kan være jeg skal ned i sony center og se om tilbuddet gælder der også ;D
Men kan stadig ikke finde ud af om det kan betale sig at købe det Panasonic TX-p37x10y
Af Rodding
var nede i Sony center i Århus, idag og der er
Sony KDL-37W5500 til tilbud til 5555 kr sygt billigt.
Så jeg tager med hende ned og køber den imorgen ;D
Af Rodding
Nå endte med idag at købe Sony KDL-40W5500 til 5999 kr i sony center sat ned fra 9000 kr.
Super lækkert tv, det er bare perfekt, og hun er super glad for det.
Sjældent egentligt at en kvinde vil have et 40 tommer ;D