Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af teralv
Jeg skirver fra Norge på Norsk.

Noen som vet hvordan en slår av automatisk bakgrunnsbelysning på Samsung fjernkontroll som følger med 40" LED 8050 serien?

Dette står bak på kontrollen:

The backlight has been set to turn on automatically to extend the batery life, use of alkaline battery is recommended.

Batteriet mitt varer maks 4 uker så må jeg skifte dem pga lyset i kontrollen sluker all strøm.

Noen tips?
teralv skrev:Jeg skirver fra Norge på Norsk.

Noen som vet hvordan en slår av automatisk bakgrunnsbelysning på Samsung fjernkontroll som følger med 40" LED 8050 serien?

Dette står bak på kontrollen:

The backlight has been set to turn on automatically to extend the batery life, use of alkaline battery is recommended.

Batteriet mitt varer maks 4 uker så må jeg skifte dem pga lyset i kontrollen sluker all strøm.

Noen tips?
Jeg ved det ikke, men et tip kunne være at holde powerknappen nede imens du indsætter det sidste batteri. Måske er det måden.
Af teralv
Dette funket dårlig...

Flere tips?
Af Notional
Der står ikke umiddelbart noget i manualen på nettet. Jeg kan anbefale genopladelige batterier, hvilket klart er billigere i længden. 2 par, så er det ene altid klar til brug.
Brug den nye type batterier, der ikke mister strømmen når de er opladt og ikke bruges.
Af teralv
Hei, batterier koster meg ikke så mye, problemet ligger ikke her. Jeg ønsker bare å slå av denne funksjonen. Det burde gå ann, siden det står at den er stillt inn til å slå seg på automatisk.

Jeg finner heller ikke noe i manualen...

Tips mottas med stor takk.
Af Notional
Udfra beskrivelsen tror jeg ikke det kan slås fra. Men hvis det er muligt, så bør Samsungs kundeservice/tekniske afdeling kunne hjælpe. Jeg tror ikke nogen kan herinde, når det ikke er offentlig tilgængelig viden.

Hvis Samsungs kundeservice kan hjælpe må du selvfølgelig meget gerne poste svaret herinde.
Af teralv
Jeg har sendt dem en henvendelse på dette. Så får vi se hva svaret blir. Skal poste det her om/når det kommer.