Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Den studerende burde købe:

De koster ikke så meget men omtrent det samme og har omtrent samme tommer - det virker som om man får meget for pengene. Derfor virker alle 3 som en god invistering for en "fattig studerende"..

Men hvilken af de 3?

nogen med erfaring og viden om disse?
Af Ponduus
Måske du ville fortælle os lidt om dit forbrug?
Af SiMONDRENGEN
har studeret en del om hvad der er bedst til mit behov, men det lader til at der er 2 muligheder tilbage efter en grundig gennemlæsning af dette forum..
enten
Panasonic 42 s10e
eller
Philips 42PFL7404H

de koster begge 6000 kr.. hvilket er budgettet..

jeg har en sofa 3 meter fra tv´et - det skal primært bruges til xbox, og tilslutning til pc. I ny og næ til en dvd.

er jeg stadig helt på gale veje??

nogen siger LCD er bedst i mit tilfælde, andre siger plasma. O-O
Af PistolPete
Ligger selv i samme problemstlling, plasma eller lcd...

Må jeg høre hvorfor du ikke har sony kdl 40w5500 med i overvejelsen, det er indenfor budgettet og er efter min mening et kig værd i forhold til de to modeller, du nævner...

// Pete
Af relausen
PistolPete skrev:Ligger selv i samme problemstlling, plasma eller lcd...

Må jeg høre hvorfor du ikke har sony kdl 40w5500 med i overvejelsen, det er indenfor budgettet og er efter min mening et kig værd i forhold til de to modeller, du nævner...

// Pete
Kan sige, at jeg i hvert fald har besluttet mig for Sony 40W5500. Den fås i disse dage til kr. 5998 hos Expert. En god pris for et meget rost tv.
Af SiMONDRENGEN
har lige bestilt et panasonic s10e nu :D . er spændt på om der er for meget forsforslør, især når jeg skal bruge min xbox. NØJ hvor jeg gllæder mig!! :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
SiMONDRENGEN skrev:har lige bestilt et panasonic s10e nu :D . er spændt på om der er for meget forsforslør, især når jeg skal bruge min xbox. NØJ hvor jeg gllæder mig!! :D
Godt valg. Vi håber at høre lidt tilbagemeldinger ;)
Af SiMONDRENGEN
40W5500 har også været med i overvejelserne. det har været en lang proces :D men Entusiast´erne her på siden har heletiden nævnt panasonic i mange sammenhæng og fået meget godt ros, så der må jo være noget om det.. nu må vi se - melder tilbage :)
Af relausen
SiMONDRENGEN skrev:40W5500 har også været med i overvejelserne. det har været en lang proces :D men Entusiast´erne her på siden har heletiden nævnt panasonic i mange sammenhæng og fået meget godt ros, så der må jo være noget om det.
Tjah, jeg ender også med et Pana G10, da Expert slet ikke kan levere W5500! Havde forudbestilt, men det kunne jeg godt have sparet mig. Nu er min kone og jeg blevet enige om at bruge de ekstra penge og give kr. 7000 for et G10. Håber, det kan leve op til al den ros, det får herinde :)
Af SiMONDRENGEN
har fået mit S10 ind ad døren og det er lækkert.

så dårlig design har den faktisk heller ikke. og billedet er lækkert. - og prisen var kun 5500kr..

den kan anbefales herfra :D

og tak til flatpanels for vejledning