Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fekser
Har efterhånden kigget på TV et stykke tid og kan ikke beslutte mig - ender dog altid ved et Panasonic G10, så det går jeg efter nu.

Jeg tog ud for at købe et, men forhandleren havde ikke flere og prøvede selvfølgelig, at sælge mig et andet. Forhandleren gjorde mig en smule bekymret, da han sagde, at G10 vil hakke lidt, hvis jeg bruger Blu-Ray eller ser sport - især ved fodbold/ishockey, som er mine foretrukne sportsgrene.

Kan nogen bekræfte/afkræfte dette?
Af Lars K
Det burde det ikke med mindre det er en ældre version du får fat i, som ikke er opdateret med nyeste firmware. Har installeret en del X10 og G10 og der er stort set ikke noget at se på en G10, hvor der kan anes en smule på X10 hvis man er kritisk.

Synes desværre ofte mange sælgere lægger en ære i selve salget fremfor hvad de sælger. Jeg har været ude for en oplevelse med en Expert sælger der ville prakke mig et Samsung B4xx på istedet for et G10. Så er der bare at man skal hvile i sig selv og gå et andet sted hen.
Af fekser
Super, så er det stadig det tv jeg går efter! :p
Af Creed
samme her tror jeg. :)
Hvis du er en af den slags der kan lide at handle i en butik, kan det fåes i elgiganten for tiden til 6999.. Om man så kan lide elgiganten er en helt anden sag...
Af Munken
Jeg havde også besluttet mig for Panasonic G10 indtil jeg i Elgiganten så starten af filmen "The day after tomorrow" (blue-ray) hvor der panoreres over isflager. Det klarede G10 meget dårligt synes jeg. Der var en voldsom "hakken". Er det et velkendt problem? og bør jeg overveje Sony W5500 i stedet?
Brugeravatar
Af koenigs
Munken skrev:Jeg havde også besluttet mig for Panasonic G10 indtil jeg i Elgiganten så starten af filmen "The day after tomorrow" (blue-ray) hvor der panoreres over isflager. Det klarede G10 meget dårligt synes jeg. Der var en voldsom "hakken". Er det et velkendt problem? og bør jeg overveje Sony W5500 i stedet?
Der er flere G10'eren i Elgiganten rundt omkring der ikke er opdateret med ny firmware. Det kan være du har været uheldig.
Af Leska
Har selv et G10, og bruger en ps3 til blueray. Mit TV er opdateret til det nyeste firmware og har ingen problemer her overhovedet. Perfekt billed.
Af maximum122
hvor kan jeg se på mit
Panasonic TX-P42G10E Full HD
om det opdateret med ny firmware.??
har lige købt et i Elgiganten...
Af Michael B.
menu-->indstillinger-->system-->system infomation :)
Af maximum122
software version 1215-10000
status 1 0031-1002-2000-0000
status2 0001-0003-0000-0000
HDAVI Control 4
Af maximum122
og tak :)