Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har faktisk bestilt et SONY KDL32S5650K LCD til 3999,- hos expert som skulle kunne afhentes i morgen, men kommer så til at læse lidt mere om det og bliver helt i tvivl.

Kan se at at de har et KDL32S5650K istedet, men hvad er forkellen på det og 32W5500 (altså uden K). Jeg kan ikke finde K-modellen på Sonys hjemmeside.

Jeg ved godt at det er noget dyrere, men kan se at Merlin har det uden K til 4741,- og der er ikke den store forskel (prisniveauet var oprindeligt 4-5000) og det jeg kommet fra det øvre Jylland giver vi jo ikke den pris der står på skiltet ;-)

Hjælp
Mvh Brian
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Du skal ikke bide mærke i K'et til sidst. Det angiver ikke modelserien, men det gør hhv. S'et og W'et midt i.

S serien er blandt Sonys billige serier. Med W serier får du en del mere billedkvalitet for pengene, så hvis du er villig til at give lidt ekstra, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeg vil anbefale dig W serien fremfor S serien.
Af Cutter
K'et er for de nordiske modeller.
Af Brain
hvad er forkellen på Nordiske og andre modeller?
Af Brain
Ja, BrianH,

har læst tråden, det var faktisk det der gjorde at jeg kom noget i tvivl.

Jeg er helt sikkert på at KDL32S5650 eller KDL32S5650K er bedre TV, men er stadigvæk usikker på modellerne. Det kan godt være at K er nordiske modeller, men jeg mangler stadigvæk svar på hvad der ligger i "nordisk" model. Er det menuen der er på dansk eller ??
Af Cutter
De er alle på dansk,,,men nogle funktioner vil måske ikke virke.
Af BrianH
Brain skrev:
Jeg er helt sikkert på at KDL32S5650 eller KDL32S5650K er bedre TV, men er stadigvæk usikker på modellerne.
Hvad mener du? Bedre end hvilket er de to?
Af Brain
Jeg mener hvad forskellen er: der må jo være en grund til at der findes en K model og en uden K.

Så ja, hvilket er bedst og hvorfor.

Hvis der er rigtigt hvad Cutter skriver kan der være noget der ikke virker på den model uden K - og hvad kunne det være?
Der er desuden en prisforskel på de 2 modeller.

Nu kan man jo blive så meget i tvivl om det kunne betale sig at se på et helt andet mærke/model
Af Cutter
Det kunne fx. være at "GUIDE-Funktionen" ikke skriver hvad der bliver vist på Tv'et.
Hvis der er andre der kender til sådan nogle fejl, må de meget gerne skrive om det! Der findes helt sikkert også på andre mærker end Sony's, der ikke virker helt som de skulle, hvis de altså er importeret.
Af Lafenear
Så vidt jeg har læst mig til er KDL32S5650K nøjagtig den samme som KDL32S5650.

Forskellen er bare at hvis butikken yder en prisgaranti, yder de specifikt på den model, og ikke den uden K.

Og hvis du søger på Google på modellen "KDL32S5650K" kan du se hvor få hits der kommer frem. Selv dit emne er indekseret.

Køb du roligt KDL32S5650, hvis det er.
Af phytoplankton73
Jeg talte med Sony's tekniske support i mandags og ifølge dem har det sidste bogstav som f.eks K'et i KDL32S5660K kun betydning for hvad der pakkes i papkassen med TV'et. Dvs. at K'et betyder at der sammen med TV'et er pakket manualer, kabler osv. beregnet til det nordiske marked
Af BrianH
For lige at komme tilbage til det vigtige i denne sag... :)

Det er Sony KDL-32W5500 til 4500,- på nettet der er et godt tilbud, IKKE Eksperts discount Sony til 3999