Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af toadbob
Jeg synes - ganske vidst egen erfaring og mening - at LG's LH serie er noget af det bedste jeg har set i TV branchen.

Jeg synes de er gode til at gengive farver og lave flotte billeder. Jeg synes at LH4000 gør det godt med sine 100Hz, og at billedet stadig forholder sig roligt.
Dens Energy Saving funktion er helt i top, og fungere helt efter mit eget hoved. LG er også utrolig brugervenlig.

Samsungs LED model er derimod meget flot, dog synes jeg ikke billedekvaliteten lever op til forventningerne, og mener derfor at LG's model står bedre i denne sammenhæng. :) Svært valg, 2 gode skærme.
Af lennon
- men Samsungs 50" 855 plasma er så til gengæld synligt bedre på rå billedkvalitet. Bare noget shit at den har det f.....g støjproblem .
Af Larsv
toadbob skrev:Jeg synes - ganske vidst egen erfaring og mening - at LG's LH serie er noget af det bedste jeg har set i TV branchen.

Jeg synes de er gode til at gengive farver og lave flotte billeder. Jeg synes at LH4000 gør det godt med sine 100Hz, og at billedet stadig forholder sig roligt.
Dens Energy Saving funktion er helt i top, og fungere helt efter mit eget hoved. LG er også utrolig brugervenlig.

Samsungs LED model er derimod meget flot, dog synes jeg ikke billedekvaliteten lever op til forventningerne, og mener derfor at LG's model står bedre i denne sammenhæng. :) Svært valg, 2 gode skærme.
Jeg har set på begge to, og har LG'en på prøve lige nu. Jeg er ikke just imponeret over billedkvaliteten, når man ser alm. fjernsyn? - Det er ikke så skarpt, som f.eks. samsung's LED - men er det bare mig, der ikke kan finde ud af at sætte det op? :)
Af Larsv
lennon skrev:- men Samsungs 50" 855 plasma er så til gengæld synligt bedre på rå billedkvalitet. Bare noget shit at den har det f.....g støjproblem .
Nu har mit spørgsmål heller ikke noget med en 50" plasma at gøre :) Men tak for info. .
Af Kenny
Jeg har relativt dårlige erfaringer med LH4000 serien, jeg har haft 2 tv af typen: LG 32LH4020 hjemme nu, og begge disse tv havde en del støj i lyden. Dette skyldes ikke dårligt signal, ved brug af hovedtelefoner på jack-porten var der ingen støj. ::l

Det virker lidt som om man bruger samme design som 3000-serien, der havde de samme problemer omkring lyden.

Det kan godt være at LG satser på at bruge nogle fornuftige paneler, men jeg synes at der er under al kritik at man ikke sørger for at noget så basalt som lyden også fungerer. !:(
Ja, man kunne slutte noget eksternt lyd grej til, men i mit tilfælde var det ikke tanken ;;)

Så jeg finder lidt ekstra penge frem og satser på et Sony 8)