Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af poltah
Det bliver forhåbentligt det sidste råb af mig herinde i et stykke tid.
Og det bliver muligvis et lidt dumt råb, men sådan er det. Jeg har fået anbefalet et TV herindefra der hedder, tror jeg nok, Panasonic TX P42G10E.
Men når jeg nu leder efter hvorfra jeg skal købe fjernsynet, er der også en model der dukker op der hedder Panasonic TX P42G10.
Uden noget E til sidst. Der er meget lille prisforskel, og jeg har en mistanke om at det bare er forvirring blandt butikkerne.

I flatpanels købsanbefaling bliver der forslået et P42G10, men linket til et P42G10E.
Har jeg ret i min mistanke om at det er den samme model?

Ud over det, så gad jeg godt lidt råd om hvor jeg skal købe det.
Jeg har kigget på Wupti, da der er billigst, og de har vist en forsikring der virker ret god.
Men hvis jeg går på trustpilot og kigger er der nogle gyserhistorier fra folk der har oplevet dårlig service.
Ellers har jeg kigget lidt på SHG, eller måske Getmore?

Jeg håber der er nogen der har lyst til at hjælpe. På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
E'et står for Europe. Her på FlatpanelsDK kalder vi den både G10 og G10E lidt efter humør, men det er samme model.

Jeg vil bestemt ikke anbefale Getmore. Jeg er selv så mange dårlige erfaringer med dem, og jeg har flere bekendte der også sidder med hovedpiner over dem.

Wupti synes jeg trygt du kan købe hos. Vi har altid haft gode erfaringer herhjemme - også med eventuel returnering.
Af Lafenear
Rasmus Larsen skrev:E'et står for Europe. Her på FlatpanelsDK kalder vi den både G10 og G10E lidt efter humør, men det er samme model.

Jeg vil bestemt ikke anbefale Getmore. Jeg er selv så mange dårlige erfaringer med dem, og jeg har flere bekendte der også sidder med hovedpiner over dem.

Wupti synes jeg trygt du kan købe hos. Vi har altid haft gode erfaringer herhjemme - også med eventuel returnering.
Urgh...

Har lige bestilt mit TV derfra :o

Der er nogle negative anmeldelser på TrustPilot, men ellers får de overvejende positive ord med på vejen.

Det er formentlig nok RMA delen der har haltet hos dig?
Af poltah
Jeg hører godt om Dustin Home?
Af HamDenLange
Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på en x10y og en c10y? Den eneste jeg forskel jeg umiddelbart kan finde er at c10y er billigere....
Af jambazz
HamDenLange skrev:Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på en x10y og en c10y? Den eneste jeg forskel jeg umiddelbart kan finde er at c10y er billigere....
Du kan sammenligne modeller på Panas hjemmeside..
http://www.panasonic.dk/html/da_DK/4271 ... =TX-P42X10
Det ligner at C10 mangler alle former for tilslutning til PC, bortset fra HDMI..?