Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PowerJ
Jeg har en Dell 2007wfp lige nu, jeg har overvejet at købe en Dell 2209WA til 1800 kr hos dustin.

Jeg er meget glad for min 2007wfp, grunden til at jeg overvejer at købe en 2209WA, er at jeg har prøvet at finde en brugt skærm til kærstens kontor PC, men der er ikke rigtig nogen. Så vil jeg købe en ny, så kan kæresten overtage min gamle.

Opløsningen er den samme på begge skærme, 2209WA er 2" større, og har et hurtigere IPS panel. Så det er vel en win win situation?

Jeg sidder og tænker på om der er nogen som er gået fra en 20" med 1680x1050 til 22" med 1680x1050. Nogen som har nogen erfaringer?

Edit:
Overvejer nu at hoppe på en 24" Dell UltraSharp U2410 i stedet for en 22", så får jeg en større skærm og opløsning. Nogen som har nogen erfaringer?
Af PowerJ
Er der ikke nogen som har en 2209WA, som kan fortælle deres oplevelse med den?

Eller nogen som har en 24" Dell UltraSharp U2410, som kan fortælle lidt om den.

Jeg har læst begge test, men jeg vil gerne have lidt input fra andre :)
Brugeravatar
Af kerovan
Jeg sidder pt med en 2209WA og kan kun anbefale den.

Den levere et knivskapt billede, og nogle rigtig lækre varme farver.

Jeg var også i den situation at jeg skulle vælge mellem en 22" og en 24".

Begge fra dell, og grundet prisen, og også lidt at jeg sidder lidt tæt på skærmen så faldt valget på en 2209WA og har ikke fortrudt et sekund.

Nu ved jeg ikke om du spiller hurtige spil eller om du spiller ? men den skuffer ihvertfald ikke mig i hverken FPS eller nogle andre spil.

Jeg købte også min hos Dustinhome.com for 1800, og der var super hurtig levering.

Du blir ihvertfald ikke skuffet over en 2209WA efter min mening, jeg har kun haft gode erfaringer med min.
Af PowerJ
Jo jeg spiller lidt FPS, men ikke så meget, jeg synes det går fint med at spille på min 2007wfp, så jeg går ud fra at, det kun kan blive bedre :D skærmen bliver brugt som allround skærm

Plan er at købe enten 22"'eren eller 24"'eren hos dustinhome, de er noget billigere i forhold til Dell
Af urbananen
Den er ekstra billig pt..
Nogen som har haft problemer hos Dustin Home? Eller er de til at stole på?
Tror sgu jeg køber en

EDIT: Ah, taget ved næsen igen.. Det jo kun som erhverskunde.. :/
Af korben
urbananen skrev:Den er ekstra billig pt..
Nogen som har haft problemer hos Dustin Home? Eller er de til at stole på?
Tror sgu jeg køber en

EDIT: Ah, taget ved næsen igen.. Det jo kun som erhverskunde.. :/
Du kan da nemt købe den der. http://www.dustinhome.dk/pd_5010330369. ... =Flik_home

Og jeg har købt en del ting der uden problemer.
Håber at få min monitor i morgen eller onsdag
Af urbananen
PowerJ skrev:Korben: jeg overvejer også meget kraftigt at spring på den dell 24"

urbananen:
Du skal bare over i den "alm butik" ;)
http://www.dustinhome.dk/pd_5010330369. ... 5010330369
Nu så prisen jo lidt bedre ud på erhervs-siden...
3800 til en skærm har jeg desværre ikke, men de 2900 havde jeg da.
Er der stor forskel på U2410 og W2209WA?
Altså, ud over kalibreringen.