Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af techmich
Har lige købt et dejligt Panasonic 42" V10 og glædede mig helt vildt, installationen kører bare derud af - billedet er bare iorden - en klar 10'er

Men så starter pest el. kolara..!!!

1) Vælger man dansk som sprog og dansk som land (starter DVB-T tuning) og skal så bagefter ind i DVB-T instillinger og tilføje DVB-C
men så mangler jeg tv-guide, hvor jeg kan se hvad der kommer på alle kanaler en uge frem..)0: det er en ret lækker ting..!!!

2)Vælger man dansk som sprog og svensk som land (starter direkte DVB-C tuning) og her får jeg så tv-guide, men mangler undertekster på TV2 dk..??

Har både snakket med Yousee som beskylder Panasonic for fejlene og selvfølgelig siger Panasonic at det er yousee som ikke kan sende deres signaler ordenligt.

Er der nogen som har et godt tip hvordan jeg både får TV2 med undertekst og TV-Guide..??
Brugeravatar
Af radiomand
Brug nr 2 , når søgning er færdig, så skal du ind i menuén og ændre alle sprog indstillinger fra svensk til dansk, så kommer der også undertekster på.
Af techmich
Tusind tak..!! det virker sku' Var lidt skuffet over svaret, da jeg var 99% sikker på at jeg havde prøvet det.

Underligt de ikke bare fortalte mig det hos Panasonic hotline..(0;

En kæmpe JULEKRAMMER er på vej her fra Værløse til Radiomanden..(0;

Go' jul til alle og takker for en fed hjemmeside med go'e svar..(0; hehe