Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

Da min 19" LG skærm lige er gået i stykker skal jeg have købt en ny.

Leder nok efter noget 22-24" og kan se i har flere på jeres gamer monitor liste.

Er der en som i vil anbefale til mit brug specifikt? Jeg spiller ikke nogle FPS spil overhovedet.

Tænker lidt at vælge enten Asus VW246H eller BenQ E2420HD som begge er at finde på jeres liste og som er 24".

Nogen forskel på dem der gør jeg bør foretrække den ene?

På forhånd tak.
Allan
Nautilous skrev:Hejsa,

Da min 19" LG skærm lige er gået i stykker skal jeg have købt en ny.

Leder nok efter noget 22-24" og kan se i har flere på jeres gamer monitor liste.

Er der en som i vil anbefale til mit brug specifikt? Jeg spiller ikke nogle FPS spil overhovedet.

Tænker lidt at vælge enten Asus VW246H eller BenQ E2420HD som begge er at finde på jeres liste og som er 24".

Nogen forskel på dem der gør jeg bør foretrække den ene?

På forhånd tak.
Allan
Hvis du ikke spiller FPS spil, så behøver du ikke nødvendigvis satse på dem vi kalder "gamerskærme". Her lægger vi primært vægt på responstiden.

Hvis du omvendt skal spille World of Warcraft er en høj opløsning nok nærmere at foretrække. De to skærme du selv nævner, er gode bud. Personligt ville jeg nok satse på Asus modellen, da den giver lidt mere billedkvalitet for pengene.

Skal du op i en model, hvor billedkvaliteten er i fokus, så er Dell U2410 et godt bud. Den kan f.eks. købes her: http://www.dustinhome.dk/pd_5010330369.aspx
Af Nautilous
Hej Rasmus,

Okies super - jeg shopper mig en Asus skærm så.

Tak for hjælpen!

God jul.

Allan
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Nautilous skrev: God jul.
I lige måde. Held og lykke med skærmen. Vi håber at høre lidt tilbagemeldinger, når den engang er landet hos dig :)