Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kratz
Jeg har opgraderet mine højtalere, og sætter derfor de gamle til salg:

B&W CMC, klasse center højtaler, som stadig er aktuel og kan købes fra ny i Hifiklubben til 3.999 kr. Min er 9 år gammel, men spiller og fremstår stadig som ny. Pris: 1.800 kr

B&W DM601. Nypris: 1.400 stykket. Også 9 år gamle og spiller stadig fint. De har været brugt som baghøjtalere, men kan også bruges som stereo højtalere. Pris: 1.000 kr for parret.
Senest rettet af Kratz 19 okt 2009, 11:46, rettet i alt 5 gange.
Af Kratz
Jo, det har du ret i. Skal dog siges at min udgave er i lyst træ.
De andre to er sorte, og jeg må lige tjekke op med modelnumrerne når jeg får dem igen (står pt hos min bror).
Af Kratz
Du har også ret med hensyn til standerhøjtalerne, det er DM601.
Er du i øvrigt interesseret i en eller flere af højtalerne?
Af NoNig
Muligvis centerhøjttaleren. Jeg ved ikke helt med 601'erne. De kunne jo passe fint med mine nuværende, da de også er sorte. Og centerhøjttaleren skal ligge på et lyst møbel, så det kommer jo ikke til at se helt håbløst ud.

Var faktisk med på udkig efter noget fra CM-serien (generelt), så i første omgang skulle det kun være centerhøjttaleren. Hvad er tidshorisonten? :)
Af Kratz
Jamen der er som sådan ikke nogen tidshorisont andet end den som først melder positivt tilbage får den eller de højtalere han/hun er interesserede i :)
Af Ney
Er de DM601 S2 eller S3?

Hvis det er S3 kunne jeg nemlig godt være interesseret.
Af Kratz
Det må jeg lige checke op på Ney.
Da de er relativt gamle kunne jeg godt forestille mig det er S2.
Af Kratz
DM601 højtalerne er desværre S2, men håber stadig der kunne være nogle der er interesserede ;)
Af Kratz
Nå folkens, jeg skal af med disse højtalere.
Kom med et bud hvis du er interesseret og lad os se hvad vi kan finde ud af.
Af Kim_Superman
Hej Kratz..
Har du mulighed for at maile nogle billeder?
Mvh Kim
Af Kratz
Send mig en PM med din e-mail addresse, så sender jeg gerne nogle billeder.