Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fatD
Jeg har nu igennem den sidste måned researchet en del på indkøb af fjernsyn + blu-ray afspiller + evt. soundbar,hvor flatpanels har været den ultimative hjælp i form af forum + diverse tests. Jeg er kommet frem til følgende muligheder, så hvis i gider knytte en kommentar ville det være super fedt.

TV: LG 42SL8000/8500, er der nogen der ved noget om der er forskel på betragtningsvinklen, ellers virker det for mig indlysende at købe 8500?

Blu-ray: LG BD390/Panasonic DMP-BD80/Playstation 3, er klart mest interesseret i film og lyd delen, men hvis forskellen til PS3 er begrænset er det jo en god underholdningsmaskine at have.

Soundbar: Kunne ikke finde nogen der kvalitetsmæssigt kunne det jeg ville have dem til, er der nogen til en fornuftig pris? og er rigtig surround måske en bedre investering?

Tænker at købe det hele over nettet, er dette dumt, nogen anbefalinger?

Andre bud på en bedre løsning i samme prisklasse er mere end velkomne. Undskylder hvis indlægget er for langt, men vil gerne bruge de omkring 15.000 kr. rigtigt, uanset hvad, på forhånd tak![/b]
Af fatD
Efter endnu et par timer på siden, er jeg virkelig blevet i tvivl om valget måske skulle falde på Panasonics plasma skærm TX-P42G15E evt. hvordan adskiller de to skærme sig fra hinanden? (altså LG og Panasonic udover de er LCD og plasma selvfølgelig?)