Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacob23
Hej
Jeg skal finde det bedste 32" til mine bedste forældre, det skal være 32" da der ikke er plads til mere, pga at det skal stå i deres spisestue, i et indhak i væggen. Jeg har selv Pana, men ved ikke hvad jeg ville vælge når det SKAL være 32". Højst prioteret er klart billedkvaliteten (prisen er ikke relevant)

Nogen bud?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes Sonys W5500 er en kandidat, men man kan bare være uheldig at få en skærm med clouding. Det er mere eller mindre samme skærm som den E5500 TYBO henviser til.

Ellers synes jeg Sharp LC-32DH77s bestemt kandiderer til en af de bedste 32" skærme derude.
Af Jacob23
Mange tak for hjælpen
Af Jacob23
Jeg regner med at købe 32w5500. Når jeg nu pakker den ud og får sat den til hvordan kan jeg så se om der clouding på skærmen, så jeg kan gå ned og byttet den til en ny?
Er dog stadig lidt i tvivl om 32W5500 er bedre end samsungsB7070?
Af BrianH
Jacob23 skrev:Jeg regner med at købe 32w5500. Når jeg nu pakker den ud og får sat den til hvordan kan jeg så se om der clouding på skærmen, så jeg kan gå ned og byttet den til en ny?
Er dog stadig lidt i tvivl om 32W5500 er bedre end samsungsB7070?

Hvis du ikke kan se det, er det vel ligegyldigt med at finde en metode der skal benyttes for at få det at se