16 dec 2009, 19:51

- Der er ikke en af jer som ligger inde med nogen gode billede indstillinger til Game-mode funktionen? Synes resultatet fra Rasmus anmeldelse giver et fantastisk billede! Men Game-mode smider én over på standard profilen, som man så bliver nødt til at kalibrere udfra..

Tranen skrev:HejJeg er ikke klar over hvor jeg kan se produktionsdatoen? Men bestilte den hos Samsung for et månedstid siden.
Jeg overvejer at bestille en samsung 850'er i dag hos Cinemagic til knap 11.000 Dkr. MEN er også bekymret om den dumme summe/brumme lyd. Cowboy; er din en helt ny model? Summer den stadig? Hvis jeg bliver nødsaget til at returnere fjernsyntet skal jeg jo ligesom selv betale for fragten og det er jo i det hele taget noget bøvl
- Der er ikke en af jer som ligger inde med nogen gode billede indstillinger til Game-mode funktionen? Synes resultatet fra Rasmus anmeldelse giver et fantastisk billede! Men Game-mode smider én over på standard profilen, som man så bliver nødt til at kalibrere udfra..

Så det må retur til Fona.....så må jeg høre om de kan give mig en god pris på Samsung ue46b8050. Hvis de da kan levere den inden for en overskuelig tid. Den skulle da ikke støje.......
  Så det må retur til Fona.....så må jeg høre om de kan give mig en god pris på Samsung ue46b8050. Hvis de da kan levere den inden for en overskuelig tid. Den skulle da ikke støje.......  Vel ?
  Vel ?