Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leed
Hej..

Jeg fik for nogle måneder siden hjælp til valg af 32" fladskærm til 3000 kr og blev anbefalet Philips - 32" - 32PFL5404H, jeg hat nu haft det i et stykke tid men er ikke helt tilfreds.. Måske er det bare noget jeg ikke kan finde ud af, så hvis nogle af jer har det tv må i meget gerne hjælpe mig og fortælle om det er normalt..
Når jeg tænder tvét blinker det blåt i 5-10 sek før det tænder og jeg syntes fjernbetjeningen er ringe, den skal peges direkte mod skærmen og være tæt på før den reagerer... Er det normalt for det tv?

Da jeg skulle insttallerer kanalerne satte jeg den til at øsge efter dem automatisk og den fandt 106 kanaler, radiokanler, sorte kanaler og gud ved hvad, prøvede flere gang uden held.. Først da jeg slog Digitale signaler fra så den kun måtte finde analoge lykkedes det. Tror det er fordi stofa stadig sender de analoge.. Kan nogne hjælpe mig?
Af madass32
Hvis du kan nøjes med at søge på DVB-C skal du prøve det. hvis ikke, må du jo sortere kanalerne. det virker som om den bare finder alt på analog, dvb-c og dvb-t hvilke den også burde. angående fjernbetjeningen prøv et par friske batterier, philips plejer ikke at have dårlige fjernbetjeninger.

PS: der må ikke stå noget foran TVet´s IR modtager.
Af Leed
Okay, tusind tak, så må jeg jo sætte mig ind i hvorledes jeg soterer de mange kanaler..

Hvad med når jeg tændet tvét er det normalt at det skal tage 10 sek for det at starte op, når jeg tænder det blinker det bkåt i 7-10 sek inden skærmen kommer frem.. Nogen der har samme tv?
Af Leed
Ingen der kan hjælpe mig, evt en af de mange der har dette tv :)
Af MVP_
Min svigerfar har i køkkenet en 5614 fra Philips.
Der står i hans manualen, at den har den opstartstid, som du også nævner for dit TV, så det kunne se ud, som om det var normalt.
Af Th@mas
Mit 5404 tager ca. 10 sek om at starte op, så det er ikke en fejl. Fjernbetjeningen er lidt følsom for at den skal pege tv'et.
Når den så er tændt varer det lidt før den reagerer på fjernbetjeningen.
Desuden er det træls den ikke kan huske den sidste text tv side man har været på, hvis man hopper frem og tilbage mellem tv/text på samme program.
Men prisen taget i betragtning og det at står i soveværelset går det nok.

Mvh
Th@mas
Af alemail5
Mit 5404 er også langsom til at starte. Jeg tror du må lære at leve med denne egenskab.

Og min remote er også dårlig. Jeg har anskaffet en Logitech Harmony One, og den virker meget bedre en Philips remoten. Uanset hvilken vinkel jeg peger med den, modtages signalet fint af TV'et. Og TV'et reagerer meget hurtigere på tastetryk end med originalen.