Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jeden
Er der nogen der kan komme med lidt hjælp eller erfaringer:

Jeg købte i sin tid et støjende samsung 50b855 (og ja jeg ved der er mange emner om dette) og jeg har haft tekniker på to gange tidligere. Det kunne ikke laves så jeg skulle gerne ha en "bytter". Samsung sagde at jeg skulle kontakte KT Radio hvor jeg købte det og så kunne jeg få det byttet. De ville ikke bare gøre det og de sagde at samsung tog over igen.
Jeg har nu sammenlagt kontaktet Samsung i snart 3 uger og de har både sagt at jeg bare skal have en tekniker ud igen og så vil han skrive nogle papirer og så kan jeg få et nyt. Men der sker ingenting. De er åbenbart forbandet svært at få oprettet en sag for dem der sidder derinde. Det er blevet sådan at de hver gang jeg ringer stiller mig om til svenske repræsentanter. Og hver gang de lover guld og grønne skove, ender det med jeg ringer til dem og stiller dem til ansvar. Jeg er ved at være fuldstændig udmattet, men jeg er fast besluttet på at holde på min ret.
Er der nogen der har lignende erfaring eller bare et godt "hint" til hvad man kan gøre ?