Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Vi har nu fået ovennævnte TV og det kan man jo koble til internettet via LAN-kabel, men jeg har en D-link 655 trådløs router, som står i den anden ende af huset, i forhold til TV-et. Så kabel hele vejen er ikke særlig tillokkende.

Kan man koble et accespoint eller noget lignende til, så vi kan benytte det trådløse net, fremfor at skulle trække kabler ?
BenteJ skrev:Vi har nu fået ovennævnte TV og det kan man jo koble til internettet via LAN-kabel, men jeg har en D-link 655 trådløs router, som står i den anden ende af huset, i forhold til TV-et. Så kabel hele vejen er ikke særlig tillokkende.

Kan man koble et accespoint eller noget lignende til, så vi kan benytte det trådløse net, fremfor at skulle trække kabler ?
Det tror jeg ikke, så du må op på loftet og trække et kabel :)
Af BrianH
På den anden side har jeg ikke forstand på netværk... Det kan da godt være der findes en trådløs switch box der modtager signalet fra routeren og kan sende det videre i kabler. Hvis det findes, er det sådan en du skal have ved dit tv :)
BenteJ skrev: Kan man koble et accespoint eller noget lignende til, så vi kan benytte det trådløse net, fremfor at skulle trække kabler ?
Du kan sagtens købe et access point, som du sætter til dit TV, der så omformer tv'ets netværk til trådløs.
Af red_martians
jeg ved at 42 og 50" understøtter netplug.
Altså netværk gennem strømstik, om deres 32" også gør det, har jeg ingen idé om. men det er reelt panasonics alternativ til det trådløse.
Af BenteJ
Tak for svar. Tror måske nok jeg vil prøve at gå videre med netplug-versionen så, det forekommer umiddelbart som det letteste. :)