Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Danny Beyer
Hej alle,

Samsung LE40B625.
Denne skærm har Bilka på tilbud men jeg kan simpelthen ikke finde noget info om den. Googler jeg den er det kun Fonas netshop der dukker op. Nogen der ved hvor den kan findes på nettet eller om den går under et andet navn uden for Danmark?
Kunne godt tænke mig at læse noget mere om den, udover det som Bilka og Fona skriver.

Hjælp?

Mvh
Daniel
Af BrianH
Jeg kan ikke sige andet, end at det er en skærm i 600-serien. Men køb ikke en åbenbart "sjælden" model, med mindre den er meget billig.
Af Danny Beyer
Det eneste andet sted jeg kan finde den er Fonas netshop, der er den på tilbud til 7999kr. I Bilka kan den anskaffes til 6500kr. Det er alligevel en god besparelse... dog ikke hvis det er en eller anden sjælden og dårlig model.
Af Danny Beyer
Jeg har også haft kig på det Philips men kunne godt tænke mig et Samsung da det ville passe til mit sound setup og designmæssigt ligner det 625 LCD anlægget. (samme design).
Af Danny Beyer
SAMSUNG LE40B652
Det her har de hos Cinemagic og det ser rigtig fint ud men det lugter godt nok af parallel import... kan jeg bruge det med det nye signal osv?
Af Kim_Superman
Samsung PS50B550 til 6800 kr inkl forsendelse ved redcoon og pixmania:) 50" full hd plasma.. Venter på at modtage min her en af de nærmeste dage:)
Af Danny Beyer
Det er et lækkert tv, men alt for stort til vores stue. Det må være 42" max.
Af Kim_Superman
Tror jeg enten ville gå efter et samsung le40b650 eller et panasonic 42g10 alt efter om du vil have lcd eller plasma:)
Af Danny Beyer
LE40B650 kan fås til en ret billig penge, men såvidt jeg kan se må det være noget parallelimport, da ´modellen ikke findes på samsung.dks hjemmeside.. Hvordan vil det så virke mht. danske digitale signaler, danske undertekster, osv?

Hvad med Samsungs Prestige garanti - kan den bruges hvis det er importeret?
Af Jessemand
Hej Daniel.
Jeg ved ikke om du har købt men ellers er her lidt info om det forespurgte forholdsvis ukendte Samsung lcd. Det er en dansk model (slutter på XXE=godkendt af Samsung Norden/DK) og dermed omsluttet af prestigegarantien. Desværre mangler media2@-delen i denne model som ellers er i alle andre i 6'er serien.
Det kan oplyses at 650 er den importerede udgave af 655!
;-) Jes
Af Danny Beyer
Jeg har bestilt 650 hos Cinemagic. Har kun læst gode ting om det, så valget faldt på det. Jeg er udemærket klar over at det er den importerede version, men det eneste der skulle være et problem er prestige garantien.
Af gasolin
Jeg ved godt det er en lidt gammel tråd men jeg har fået et tilbud på den nævnte model LE40B625 til 4999kr er det et godt køb ? den skal bruges til ALT andet en ps3 og Blueray
Af PN
Har selv denne skærm, er godt tilfreds... Prisen lyder også ok!

Mvh. PN