Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prøv at søge lidt efter det i forum. Der er flere tråde hvori det er diskuteret - blandt andet denne (kig på de forrige sider).
Af Larsdk
Der ville altid være en lille summen ved Plasma.

Men jeg har også haft den summen men den er helt væk nu efter jeg fik smidt nogle gummin dudder og plastik labels i skærmen.

Helt klart den bedste skærm jeg har haft til dato.

Bare surt den nu kun koster 15k i expert når man selv i sin tid betalte 18K hos HIFi klubben.
Brugeravatar
Af CrazyA
Hej alle

I fredags fik jeg dette vidunder ind af døren, og jeg kan kun sige WOW :p (B
Jeg har kun en ganske ganske svag brummen på mit, det kan dog kun høres hvis jeg ligger øret helt til, muter og ellers sender resten af famillien ud af huset.
Men lige et spørgsmål, kan det passe at man ikke kan slå 100Hz til og fra ? Jeg kan kun vælge 100Hz demo til og fra, og det har jeg jo ikke meget at bruge til. Skal lige siges at det ikke er fordi jeg har nogen problemer, det er bare af ren nysgerighed. Kører i øvrigt med indstillingerne herfra siden, har dog sat skarphed til 10 i stedet for 0. Og sikke et billed. Der er dog et par indstillinger i Rasmus´s test, som jeg ikke kan finde på mit. Det drejer sig om : "Auto Light Limiter", "Klar hvid" og "levende farver", er der andre der oplever det ?
Hvor om alting er så kan jeg kun sige, at det er det bedste TV jeg har haft til dato.
Af Jeden
CrazyA skrev:. Der er dog et par indstillinger i Rasmus´s test, som jeg ikke kan finde på mit. Det drejer sig om : "Auto Light Limiter", "Klar hvid" og "levende farver", er der andre der oplever det ?
Jeg tror de indstillinger er "fjernet". Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror det er efter firmware opdatering der har ændret indstillingerne siden Rasmus' test. Jeg ledte også selv efter dem
Af xcardman
CrazyA skrev:Hej alle

IMen lige et spørgsmål, kan det passe at man ikke kan slå 100Hz til og fra ? Jeg kan kun vælge 100Hz demo til og fra,
hvorfor vil du slå det fra. 100hz har en lidt anden funktion end lcd tv og skal kun forhindre at det flimre. alså som et crt tv og dens 100hz.

på pan v10 kan man heller ikke slå det fra som på deres tidligere modeller.
der er ingen grund til det.
Af CKR_DK
CKR_DK skrev:
kskruger skrev:Spørgsmål til dem, som har en 855. Hvilken "farve" har plasma planelet på jeres 855 - helt sort, som rammen rundt tv'et eller er det mere gråt?
Så har jeg fået mit 855......DET SUMMER OGSÅ. Det er fra oktober 2009. Skærmen er helt sort når det er slukket. Vdr. summen så har Fona fået besked idag og han sagde han ville give deres værksted besked. Han sagde at deres værksteder er aut. samsung værksted. Jeg håber på det bedste.
Dem af jer der har fået repareret jeres 855 af Samsung....hvad har de monteret/udskiftet og hjalp det noget som helst ?
Så har Elektronikcenteret hentet min nyindkøbte 855`er.
Han sagde at de ikke ville udskifte noget, men bare justere noget elektronisk som åbenbart ikke kunne gøres hjemme hos mig ?! Jeg venter spændt. ;)
Brugeravatar
Af CrazyA
Hej Jeden & xcardman

Tak for svar begge 2

@Jeden. Så er jeg mere rolig, troede det var mig der ikke så godt nok efter.

@xcardman. Lyder godt, og som jeg også skriver, så er det ikke fordi jeg har nogen problemer, men bare af ren nysgerighed.
Jeg troede egentligt at det var det samme som på LCD, hvor man anbefaler at pille det fra.

Lige et spørgsmål mere, er der nogen der ved, om Digital NR (Mener jeg det hedder) skal være slået til eller fra ? Syntes ikke jeg kan se noget om det i Rasmus´s test.
Brugeravatar
Af CrazyA
CrazyA skrev:Lige et spørgsmål mere, er der nogen der ved, om Digital NR (Mener jeg det hedder) skal være slået til eller fra ? Syntes ikke jeg kan se noget om det i Rasmus´s test.
Ingen der kan svare på dette ?
Af noxity
CrazyA skrev: Lige et spørgsmål mere, er der nogen der ved, om Digital NR (Mener jeg det hedder) skal være slået til eller fra ? Syntes ikke jeg kan se noget om det i Rasmus´s test.
Digital Noise Reduction.

Generelt anbefales der at man slår det fra. Ved nogle modeller kan det introducere nogle billedfejl.
Af CowboyJoe
Hej alle sammen :-)

Er nu også selv blevet den "næsten" lykkelige ejer af dette tv. Min summer/brummer også en del, men regner med at Samsungs prestige service kan rette en smule op på det.

Der skulle vel ikke være en af jer som ligger inde med nogen gode calibrerings-indstillinger til Game-mode, som ligger meget tæt op af de indstillinger som er at finde i den fine andmeldelse her på siden?..

Har en PS3 sat til og bruger den både til Spil og Bluray - Lagge niveaut uden game-mode er for mig, simpelthen en tand for højt og irreterende i forhold til hvad jeg er vant til - Lidt ærgerligt :/
Af Tranen
Hej

Jeg overvejer at bestille en samsung 850'er i dag hos Cinemagic til knap 11.000 Dkr. MEN er også bekymret om den dumme summe/brumme lyd. Cowboy; er din en helt ny model? Summer den stadig? Hvis jeg bliver nødsaget til at returnere fjernsyntet skal jeg jo ligesom selv betale for fragten og det er jo i det hele taget noget bøvl

;;)
Af jbplum
Tranen skrev:Hej

Jeg overvejer at bestille en samsung 850'er i dag hos Cinemagic til knap 11.000 Dkr. MEN er også bekymret om den dumme summe/brumme lyd. Cowboy; er din en helt ny model? Summer den stadig? Hvis jeg bliver nødsaget til at returnere fjernsyntet skal jeg jo ligesom selv betale for fragten og det er jo i det hele taget noget bøvl

;;)
Cinemagic er til at tale med, hvad angår fragtomkostninger ved returnering pga. støjproblemer.

Jeg får mit nye B850 leveret i morgen, og skulle jeg være så uheldig, at det lider af støjproblemer, så ryger det retur på deres regning.

I øvrigt har jeg ikke hørt om problemer ved B850 på dette forum. De støjproblemer, som har været rapporteret har været ved B855.

jbplum
Af Qato
Hmm.. Det lyder jo til at det kan blive både en pige og en dreng når man bestiller en 850/855.. :(
Senest rettet af Qato 16. dec 2009, 20:10, rettet i alt 1 gang.
Af lennon
jbplum skrev:
Tranen skrev:Hej

;;)
Cinemagic er til at tale med, hvad angår fragtomkostninger ved returnering pga. støjproblemer.

Jeg får mit nye B850 leveret i morgen, og skulle jeg være så uheldig, at det lider af støjproblemer, så ryger det retur på deres regning.

I øvrigt har jeg ikke hørt om problemer ved B850 på dette forum. De støjproblemer, som har været rapporteret har været ved B855.

jbplum
Jeg tror at det skyldes tilfældigheder,- og at der ikke er solgt ret mange 850 . Hvis Samsung havde en facitliste i 850modellen mht støjproblemet, - så ville de hurtigt klone det til 855´eren . .
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 28