11. dec 2009, 12:43
Prøv at søge lidt efter det i forum. Der er flere tråde hvori det er diskuteret - blandt andet denne (kig på de forrige sider).
CrazyA skrev:. Der er dog et par indstillinger i Rasmus´s test, som jeg ikke kan finde på mit. Det drejer sig om : "Auto Light Limiter", "Klar hvid" og "levende farver", er der andre der oplever det ?Jeg tror de indstillinger er "fjernet". Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror det er efter firmware opdatering der har ændret indstillingerne siden Rasmus' test. Jeg ledte også selv efter dem
CrazyA skrev:Hej allehvorfor vil du slå det fra. 100hz har en lidt anden funktion end lcd tv og skal kun forhindre at det flimre. alså som et crt tv og dens 100hz.
IMen lige et spørgsmål, kan det passe at man ikke kan slå 100Hz til og fra ? Jeg kan kun vælge 100Hz demo til og fra,
CKR_DK skrev:Så har Elektronikcenteret hentet min nyindkøbte 855`er.kskruger skrev:Spørgsmål til dem, som har en 855. Hvilken "farve" har plasma planelet på jeres 855 - helt sort, som rammen rundt tv'et eller er det mere gråt?Så har jeg fået mit 855......DET SUMMER OGSÅ. Det er fra oktober 2009. Skærmen er helt sort når det er slukket. Vdr. summen så har Fona fået besked idag og han sagde han ville give deres værksted besked. Han sagde at deres værksteder er aut. samsung værksted. Jeg håber på det bedste.
Dem af jer der har fået repareret jeres 855 af Samsung....hvad har de monteret/udskiftet og hjalp det noget som helst ?
CrazyA skrev:Lige et spørgsmål mere, er der nogen der ved, om Digital NR (Mener jeg det hedder) skal være slået til eller fra ? Syntes ikke jeg kan se noget om det i Rasmus´s test.Ingen der kan svare på dette ?
CrazyA skrev: Lige et spørgsmål mere, er der nogen der ved, om Digital NR (Mener jeg det hedder) skal være slået til eller fra ? Syntes ikke jeg kan se noget om det i Rasmus´s test.Digital Noise Reduction.
Tranen skrev:HejCinemagic er til at tale med, hvad angår fragtomkostninger ved returnering pga. støjproblemer.
Jeg overvejer at bestille en samsung 850'er i dag hos Cinemagic til knap 11.000 Dkr. MEN er også bekymret om den dumme summe/brumme lyd. Cowboy; er din en helt ny model? Summer den stadig? Hvis jeg bliver nødsaget til at returnere fjernsyntet skal jeg jo ligesom selv betale for fragten og det er jo i det hele taget noget bøvl
jbplum skrev:Jeg tror at det skyldes tilfældigheder,- og at der ikke er solgt ret mange 850 . Hvis Samsung havde en facitliste i 850modellen mht støjproblemet, - så ville de hurtigt klone det til 855´eren . .Tranen skrev:HejCinemagic er til at tale med, hvad angår fragtomkostninger ved returnering pga. støjproblemer.
Jeg overvejer at bestille en samsung 850'er i dag hos Cinemagic til knap 11.000 Dkr. MEN er også bekymret om den dumme summe/brumme lyd. Cowboy; er din en helt ny model? Summer den stadig? Hvis jeg bliver nødsaget til at returnere fjernsyntet skal jeg jo ligesom selv betale for fragten og det er jo i det hele taget noget bøvl
Jeg får mit nye B850 leveret i morgen, og skulle jeg være så uheldig, at det lider af støjproblemer, så ryger det retur på deres regning.
I øvrigt har jeg ikke hørt om problemer ved B850 på dette forum. De støjproblemer, som har været rapporteret har været ved B855.
jbplum