Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Baloudk
Ja som overskriften lyder, har jeg sådan et TV.
efter det nye sende signal kom, fik jeg støj på mine tv kanaler. og har nu trukket nye. hvilket har givet et rigtigt pænt billede. fået indkøbt mig en antenneforstærker som gjorde det endnu bedere. I Tv'et sidder der en DVB-C Turner, men når jeg trykker søg går der 2 min uden den finder noget eller ber om nogen kode. jeg kan instille symbolhastihghed, men der har jeg ikke kunne finde noget, så den står på automatisk. jeg har Nal net. og det er Yousee som står for driften af det. er det tvet der kan være noget med?
Nej det er ikke parallelimporteret, men købt i Bilka.
Af tgaard
..Og du har selvfølgelig valgt søgning via Kabel og IKKE luft (antenne).

Ved philips kan du trykke på indstilling inden den du trykker Start søgning. Her har du mulighed for at indtaste de frekvenser der står inde på din antenneforenings hjemmeside. Prøv om det ikke hjælper.
Ligeledes kan du vælge om symbolrate osv skal stå til noget bestemt eller auto. Samme med Net ID.
Af Baloudk
Yes den står til Cabel. og det virker også godt nok med analog signal.
selvom jeg skriver frekveserne ind, så kan jeg heller ikke finde dem.
den ber helle ikke om noget Netværksid. jeg kan kun indstille symbolhastighed. og den står på automatisk.