Jeg har lige købt mig sådan et 46WE5B  

, de har et super tilbud i  Sony Center til 8.999 for tiden, det er fandme en god pris. Kiggede også meget på Panasonic G10, også en lækker skærm men må indrømme at jeg er træt af genskin på plasmaskærme. Har læst at der kan være noget clouding / bleeding på Sony men jeg har tilsyneladende være heldig, det er ikke noget der springer i øjnene i hvert fald, jeg undersøger det selvfølgelig nærmere ved lejlighed, men ellers så har jeg Sony mandens ord for at de bytter/laver det hvis det bliver et problem. Det var heller ikke et problem de kendte noget til, andet end på de første sendninger af deres 2009 serier.
Her er de settings jeg er nået frem til, jeg har lånt lidt fra diverse test og så har jeg kørt DVD essentials, og justeret efter den, til sidst har jeg kigget lidt på en DVD film (Ringenes Herre), og lavet lidt små justeringer, dog kun nogle ting jeg var i tvivl om på DVD essentials, skulle lys være 55 eller 56 osv. Farve mætningen virker umiddelbart høj, men det passer med farve kortene på DVD essentials, undtagen den grønne, den kan jeg ikke ramme 100%, men kun omkring 90%.
Nu er det jo min DVD via HDMI der er brugt som ref. så i skal nok justere lidt på jeres settings, men de er et godt udgangspunkt, jeg klager ikke, det står super lækkert  

Profil: Standard
Baggrundslys:		3
Kontrast:		                51
Lys:			56
Farvemætning:		57
Farvetemperatur:	                Varm1
Skarphed:		                0
Støjreduktion:		Fra
Mpeg-støjreduktion:	                Fra
Motionflow: 		Standard
Film-tilstand:		Auto 1
Advanceret