Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af anandersen
Hej,

Jeg oplever en irriterende ting ved mit Sony W5500 tv, som jeg ikke ved er en fejl eller normalt.

Når jeg skal slå over på tekst tv, klikker skærmen og der bliver så sort skærm et par sekunder inden tekst tv kommer frem, ligesom når der skiftes mellem 2 tv-kanaler.
Det er lidt af et irritationsmoment, da man skal vente på, at det skifte over. Det er det samme, når jeg skal skifte videre i tekst tv (altså fra tekst tv med tv-billede nede i højre hjørne til fuld tekst tv billede) og ligeledes også når jeg skifter tilbage fra tekst tv til tv-kanalen.

Er der nogle af jer Sone W5500 ejere, der oplever ovenstående på samme måde, eller er det en fejl på mit tv?

mvh Anders
Af Joebob1
Mit W5500 gør nøjagtig det samme. Tror bare at du skal lære at leve med det.
Af anandersen
Synes bare det er mærkeligt, at den skal gøre det på den måde.

Jeg har ikke set andre, af de nyere Sony tv, som har samme "funktion"
Af hejhep
Har også sådan et tv og HOLD KÆFT det er LÆKKERT!

Disse små ændringer kunne de godt lave om: Er i enige?

Jep Tekstv er møgirriterende med den korte sorte skærme.

Den værste er her: Fjernbetjening INGEN 'SWAP' funktion så man kan hurtigt skifte mellem 2 kanaler!!!! Nogen der ved om man kan købe en anden sony fjernbetjening til det??

Sidste EPG guide kunne jeg godt tænke mig at der var lyd den kanal når man går på EPG-guiden!!!

ELLERS HAR JEG IKKE ANDET AT SIGE END DET STÅR FOR LÆKKERT!!
Af fastone
Hey.. Det du snakker om med EPG guiden er det den med kanalerne på som kommer frem ved tryk på guide...

Jeg har nemlig det problem og kan simpelthen ikke få svar på om det er en fejl eller ej... Har nemlig lagt mærke til at trykker man på GUIDE og billedet og lyd forsvinder, så trykker man bare en gang mere på GUIDE og en gang til inden billedet kommer igen... Og så wupti viser den fint guiden foran billede og lyd...

Har så siden hen hørt at det skulle være en ting der kun er ved signal fra YOUSEE, men så forstår jeg bare ikke hvorfor mine forældres 32w4500 ikke gør det for de har også yousee og den kører fint hvergang...
Af Rodding
Ja har det også, og det gør det også sådan er det bare ;D
Brugeravatar
Af yksa
Jeg har ikke oplevet det på mit, desværre er mit W5500 til reparation efter under en uges brug.
Af fastone
Hvad fejler den på en uge... Jeg kører på min 3. skærm efter backlight bleeding, og den jeg lige har taget i brug har sgu en pixelfejl... Ved ikke om man også kan få den byttet for det...