Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dnorgaard
Hej flad paneler.

Jeg har et samsung b655 som jeg har nogle problemer med at af få til at afspille lyd ved .mkv filer. Jeg tog sagen i egen hånd og troede en opdatering af fjernsynet var vejen frem (T-CHL7DEUC-2005.0) Men nej fjernsynet understøtter stadig ikke codecs i nogen .mkv film (tror det er DTS film) NÅ pøj med det. Men nu er mit issue bare at jeg ikke kan få mit tv til at "snakke" dansk igen. Jeg lagde godt mærke til at før stod den på sproget "others" Men den snakkede dog dansk. Den står også på "others" nu, men den er bare på engelsk. Og jeg tror det giver mig nogle problemer med at autolagre mine kanaler. Så nu er der total rod i mine kanaler, den er på engelsk og jeg kan stadig ikke se .mkv film

Er her en der kan komme mig til undsætning?
God jul i øvrigt.

/dnorgaard
Af BrianH
Jeg kan ikke hjælpe, kun ønske god Jul og trøste dig med at fjernsynet ikke satte sig fast på kinesisk :)
Af dnorgaard
Tak for den ringe trøst Brian, og god jul til dig også :p
Af dnorgaard
Hov der var jeg for hurtig. Kan godt ændre menusproget til dansk. Så ingen problem der. Kunne tænkes at det er mig der fejler på lageringen af kanalerne. Så det prøver jeg lidt med. Men hvis der er nogen der har et godt fif til de der .mkv film så er det nok mest det jeg søger et svar på :D
Af dnorgaard
Ja jeg ved godt jeg har kørt denne tråd med mig selv :) Men har erfaret at fjernsynet ikke kan håndtere DTS lyd. So thats why.

Møjn i æ' boks.
Af dnorgaard
Jamen det var da værd at prøve hvis det ikke tager længere tid end 10 minutter. Thanks.
Af dnorgaard
Det skal lige siges at ovenstående har malware med sig.