Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, jeg har lidt problemer. Jeg vil gerne vide om den såkalte Dongle jeg har købt til mit tv skal side i selve tvet, eller i en tilhørende PC?

hvis den skal side i tvets usb-port så rager den ud så tvet ikke længere kan side helt tæt mod vægen.... håber nogen kan hjælpe. på forhånd tak :)
Af iznogood
Du kan jo evt. købe et kort usb forlængerkabel (10-20 cm) - så burde du kunne få plads bag skærmen :)
Af noxity
Jeg prøver lige at lade fornuften råde:
Hvordan fan*** skulle dit tv få trådløst netværk, ved at du sætter den i din PC ? ;)

Som der blive skrevet, så er løsningen en usb forlænger, da den netop skal i TVet.
Af RAR6
Noxity: Hvordan fan... skulle en dongle i dit tv give adgang til trådløs netværk hvis du ikke har en pc/router eller lign som giver dig adgang til et trådløs netværk ? O_O

Hvis man ikke ved hvordan sådan noget foregår er det da slet ikke så ligetil så jeg kan sagtens forstå spørgsmålet....

Simone: Som de andre skriver - for jo de har da ret - så skal donglen i dit tv og en forlængerledning er en ok løsning...
MEN du skal også have et trådløs netværk donglen kan koble sig på f.eks via en trådløs router som pcen er tilsluttet. Har du ikke det kan du ikke bruge din dongle til så meget.... så få lidt personlig rådgivning der hvor du har købt donglen eller hos en anden som kender lidt til det.....

Det er ikke så svært når man først lige ved hvordan - men sådan er det jo med det meste ;)