Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SaL^
Hvor mange er med på idéen?
Og hvor skal den købes? Størrelse? Jeg selv skal have en 32''.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ikke for at skyde idéen ned, men jeg tænker at det bliver svært lige nu. SL8000 er stort set udsolgt overalt - det gør det også ret svært at rykke på prisen.
Af SaL^
Det er jeg godt klar over, men man kan jo prøve! :D

- Har du nogle sider som du er fortrolige med, som samtidig har lave priser? Jeg overvejer blandt andet proshop!

Tillagt:

Hvad synes du er en rimelig pris for denne skærm i 32''?
Af ctacta
Hvis du bare har sat dig lidt ind i tingene, så er Proshop styret af adm. direktør Thyregod, der også styre bixene, Merlin, PRC DATA/SHG og Wupti, og er ejet af elselskab, og deres politik er meget simpel, din pris er vores udsalgspris, basta. De køber stort set kun ind hos Actebis (distributør) og ligger en fast avance på til RMA handling, support og andre udgifter. De har ikke noget lager, alle bruger stort set idag direkte shipping fra distributør.

Du skal have fat i en mindre spiller, der er mere fleksibel, men jeg tvivler nogen gider indgå realitetsforhandling, før du har en stor gruppe der vil købe. Der har været gruppekøb på recorder af SL8500, samme dog bare med rigtig glas på fronten.
Af SaL^
Vidste ikke de også havde Wupti, men de har også happii. Jeg kan ikke få sl8500 i 32'', derfor ikke den. Hvordan kan de så have udsolgt på 32''?
Af STIVAN
SaL^ skrev:Vidste ikke de også havde Wupti, men de har også happii. Jeg kan ikke få sl8500 i 32'', derfor ikke den. Hvordan kan de så have udsolgt på 32''?
Ligesom man kan have udsolgt af alt andet? Selvom de shipper direkte fra distributøren så er det ikke ensbetydende med at den har varen :)