Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg overvejer meget stærkt at investere i et Sony w5500 da jeg ikke føler at eksempelvis et lg sl8000 er de næsten 2000 mere værd da de jo begge er på jeres anbefalingsliste.

men til fjernsynet vil man jo gerne have mulighed for at optage noget tv, men har forstået at hdd-optagerne ikke virke med det nye digitale signal.

Så er lg tv'et det bedre end w5500 når nu det koster næsten 2000 mere?
Og er der et alternativ hvis man gerne vil optage programmer.

på forhånd tak
Af Dk11706
Nu skriver du jo ikke hvad størrelse du er ude efter, men jeg købte et 46WE5B til 8.999. W5000 og WE5 er identiske på nær baggrundsbelysningen, og en række sparefunktioner, WE5 er sony's CO2/miljø venlige TV. Flere udenlandske test siger at betragtningsvinklerne og billedet er lidt bedre på WE5, jeg ved ikke om det er korrekt for jeg kom selv efter et W5000 men kunne i stå for det gode tilbud på den WE5.

Vær opmærksom på SL8000 har plastfront ala plasma og har derfor en masse genskin. Ellers så syntes jeg at SL8000 har et godt billed, men helt personlig så er jeg mest til W serien fra Sony, den har de fandme ramt godt i år. Z serien er også fin, men syntes ikke jeg kan se den store forskel, og finder derfor ikke prisen fair.
Af PatrickH
Nej det glemte jeg da vist godt nok lige!
men fjernsynet skulle gerne være over de 40"
tak for indputtet, kunne være man lige skulle tage det med i tankerne we5, så kan jeg også være lidt miljøvenlig :D
Af Dk11706
Har lige smidt min strømmåler på, omkring 95 watt der er sgu' ok på en 46 tommer.