Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af urbananen
Så hvis man ser bort fra TV-delen, så er 2233 bedst eller hvad?

Håber det okay jeg låner tråden..
Har selv luret lidt, og kan ikke bestemme mig. Der er mange lækre skærme der ude.

Og en Dell'r kunne da heller ikke være så tosset, men har aldrig set en IRL :/
Af Koefoed
Du kan nok ikke se bort fra 2233rz hvis du skal have det bedste af det bedste inden for gamerskærme.
Af rane
Hvis jeg kunne undvære tv-delen ville jeg tvivle lidt på 2233rz skærmen efter at have læst om rigtig mange der har sendt skærme tilbage på RMA grundet enten mange pixelfejl, enorm backlight bleeding eller andre hardwareting.

Tør ikke bestille en "tvivlsskærm" efter jeg brugte 6 måneder i helvede for et par år siden med en Viewsonic skærm som jeg nåede at få 3 versioner af med de samme problemer før jeg gav op. Dermed ikke sagt at Samsung skærmen vil volde lige så store problemer.
Af rane
Jeg bestilte igår en Samsung P2470HD skærm som forhåbentlig kommer inden weekenden. Hvis nogen er interesseret, kan jeg godt smide en hurtig first impression anmeldelse på forummet når den er blevet testet ?
Af Cutter
rane skrev:Jeg bestilte igår en Samsung P2470HD skærm som forhåbentlig kommer inden weekenden. Hvis nogen er interesseret, kan jeg godt smide en hurtig first impression anmeldelse på forummet når den er blevet testet ?
Skriv så sveden hagler af dig :D

Jeg vil meget gerne høre/læse om denne skærm!!