Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nico
ctacta skrev:Overvejer at købe dette tv til soveværelset, men har lige en lille ting der bekymrer mig, og den er rent praktisk. Er det ikke vanskeligt at holde tv'et rent for støv?

Jeg har set hvor besværlige 8'serien er på kant mellem frontramme og bagvedliggende panel/glas. En microfiberklud tager det jo ikke i få hug, man rigtig mange forsøg, og så ligger der altid en klump støv i alle hjørner.

B&O og nogle få andre producenter har gjort det rigtige ved at smide frontglas på panel, det hjælper nemlig meget.
Tøffelhelt? ;)
Af ctacta
Det var vidt ikke et svar der kunne bruges til ret meget i relation til spørgsmålet javascript:emoticon(':o')
Af FLarsen
ctacta skrev:En microfiberklud tager det jo ikke i få hug, man rigtig mange forsøg, og så ligger der altid en klump støv i alle hjørner.
Den jeg bruger fra Aldi gør det i få hug. Men støv er det eneste punkt hvor 58" er en stor skærm.
Af kasperand
Skal der gøres noget bestemt ved den USB når firmware skal opdateres?? Har prøvet med 2 forskellige, men den skriver at den ikke finder nogen firmware fil på usb'en...
Af noxity
Den skal vidst helst være tom, og så skal du huske at installerer den .exe fil du downloader, på selve USB-sticken.

Så kør .exe filen, og så skal du vælge hvor den skal installeres, og så vælger du stien på din USB-stick. Så skulle den meget gerne finde den :)
Af martin.v
kasperand skrev:Skal der gøres noget bestemt ved den USB når firmware skal opdateres?? Har prøvet med 2 forskellige, men den skriver at den ikke finder nogen firmware fil på usb'en...
Ja du skal formatere din disk for og være sikker på den er tom, og så som der bliver sagt installere den opdatereingen på disken - men der kommer også en vejledning når du åbner filen på din computer - virkede hvertfald på min of tømme hele USB'en :-)
Af jbplum
@Alex

Kan du ikke oprette en særskilt tråd med det formål? Interessen vil nok være større, hvis brugerne herinde kan tilkendegive interesse offentligt.

Jeg vil i øvrigt selv være interesseret, hvis prisen er rigtig god - dvs. væsentlig lavere, end hvad man kan finde fjernsynet til på nettet.

jbplum
Af ll-Alex-ll
jbplum skrev:@Alex

Kan du ikke oprette en særskilt tråd med det formål? Interessen vil nok være større, hvis brugerne herinde kan tilkendegive interesse offentligt.

Jeg vil i øvrigt selv være interesseret, hvis prisen er rigtig god - dvs. væsentlig lavere, end hvad man kan finde fjernsynet til på nettet.

jbplum
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 2495#82495
Af noxity
lennon skrev:Der er vist meget marginalt hvad der er af forskelle på 850 og 855 . Men nu er 855 jo den Nordiske model, og derfor den der kommer på tale i et fælleskøb . Billigste pris indtil videre er 12995 :

http://sunaudio.dk/index.php/home/1-for ... 2995-.html
Det er godt nok nogle corny billeder, de har på deres display-billeder! Ligner jo noget fra en voksenfilm.
Bare dét burde sætte tankerne lidt i gang mht. til troværdigheden af firmaet :)
Har ikke kunne finde nogle anmeldelser af dem på trustpilot, eller andre steder på nettet. Men det kan jo lige så godt være en god ting O_O
CarlErik skrev:Min Samsung PS50B855 der støjer /brummer, er desværre også fra oktober 2009. Så her kom vi ikke ret meget videre, men talte med en tekniker fra Samsung den 1/12. Han anbefalede mig at tilslutte TVet til en stikkontakt med jord. Har nok lidt svært ved at tro det skulle hjælpe.????
Jeg vil dog gøre forsøget i weekenden, når jeg har skaffet et kabel der er langt nok.
Mvh.
Carl Erik
Hej Carl Erik
Har du prøvet at tilslutte tv'et til en stikkontakt med jord ? Hjalp det ?
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 28