Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg er på udkig efter et TV på 32'', jeg kan hænge op på mit værelse. Det skal hovedsageligt bruges i forbindelse med en PS3, men jeg vil også komme til at se 'normalt' tv på den. I øvrigt skal den kunne hænges op, så jeg er egentlig også på jagt efter et godt ophæng.

Prisramme: 0-6K.

Hvad kan I anbefale? Jeg synes ikke, jeg fik meget ud af forslagene herinde, og det kan også være, der er kommet nye nice ones til i mellemtiden, så jeg håber, I kan være mig behjælpelig.

På forhånd tak.

/Mikkel
Af Clark Kent
Nu er Sharps DH77s blevet rost i ret høje toner i flere up-to-date indlæg og tests og står som anbefalet køb både her på sitet samt i en test offentliggjort i BT i går. Men når jeg søger på denne model på nettet, kan jeg ikke finde dén, men kun dens efterfølger (700s- serien) og nu til en pris på 9 kilo i stedet for 5 kilo.
Er der en ganske naturlig forklaring det bare er mig, der ikke forstår, eller er det i bund og grund to forskellige fjernsyn ? For til næsten dobbelt op i pris, ville en test måske tegne sig anderledes pris/kvalitetsmæssigt.

Mvh
Af Clark Kent
Har fundet det !