Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chester
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det. Jeg syns jeg bliver ved med at gå højere op.

Startede med at gå for LG 47LH4000, men det er så ikke godt nok..

Min plan er så at købe LG 47 SL8000 men skal jeg hellere gå for et LED tv da jeg aligevel bruger 10.500kr på et tv???

Og hvad med den susende lyd folk brokker sig over på sl8000?
Af Supergris
Dumt spørgsmål!!! Vi ved jo IKKE, hvad DU prioriter!!!
Af SteffenH
Slap liige af Supergris.

Der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar! 8) (som dit)

Hvis du tænker på at gå op i SL9000 (LED) så lad vær. Rasmus anbefaler i hvert fald SL8000 af de 2.

Jeg har 42SL8500 og har ikke bemærket den susende lyd, så det kan jeg ikke kommentere, det vil jo egentlig sige at det ikke er et problem i mit tilfælde :)

God Weekend. :)
Af jamo
Så kan jeg godt tænke mig at spørge dig SteffenH :)
Nu da du har SL9000, er der problemmer med betragtninsvinkel , som blandt andet Rasmus nævner. ;)

Og hvad synes du generalt om billedkvalitet?

takker
Af SteffenH
Jeg har SL8500 og ikke SL9000.
Jeg syntes ikke det genere mig, men man kan dog godt se at den sorte ikke er så sort fra bredde vinkler.
Men jeg er super glad for det. :)
Af d2000
jeg har også et 42sl8500 og er super glad for det. Jeg har heller ikke bemærket nogen susen fra højtalerne
Af TYBO
Hvorfor tager I ikke bare 50ps8000 i stedet ?
Det er meget billigere og større og som jeg ser det...også en bedre skærm.
Brugeravatar
Af Johnjohn
heller ingen susen her :) SL8500 hvor har du hørt brok om det ?
Af ctacta
jamo skrev:Så kan jeg godt tænke mig at spørge dig SteffenH :)
Nu da du har SL9000, er der problemmer med betragtninsvinkel , som blandt andet Rasmus nævner. ;)

Og hvad synes du generalt om billedkvalitet?

takker
Jeg har også en 47SL9000 stående, og fik det før testen herinde, og må klart tilslutte mig Rasmus's observation - at sort blir mørkegråt fra siderne. Det er ikke et problem for mig, da jeg altid sider foran tv'et, og så må jeg også sige at glasfronten gør det dejlig nemt at støve af. Menuerne er hurtige og betjeningen er god.