Log ind med sociale netværk
03 dec 2009, 16:06
Overvejer selv kraftigt at købe C200 da den kan afspille musik uden at tv'et behøver være tændt, man navigerer så via frontdisplayet.
Er der nogen der har hørt om andre maskiner med denne med/uden skærm funktionalitet?
Jeg har regnet mig frem til at C200 selv med fragt, moms og told er billigere via popcornhour.com. Plusset ved at købe på hjemmesiden er at man kan få IR-modtager med til multifjernbetjeninger som min Harmony One (og den kan tilsyneladende ikke købes separat). På de danske sider får man så til gengæld lokal garanti...
Sune
Er der nogen der har hørt om andre maskiner med denne med/uden skærm funktionalitet?
Jeg har regnet mig frem til at C200 selv med fragt, moms og told er billigere via popcornhour.com. Plusset ved at købe på hjemmesiden er at man kan få IR-modtager med til multifjernbetjeninger som min Harmony One (og den kan tilsyneladende ikke købes separat). På de danske sider får man så til gengæld lokal garanti...
Sune
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto