Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eXeel
Jeg har hørt og følt godt med Cinemagic.dk og køber nok derfra, når tiden bliver til det.
Men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal betale de 800 ekstra kr for deres forsikring.
Læs mere her: http://www.cinemagic.dk/shop/cms-70.htm ... nterface=1

Var nede i Hifiklubben i går og der sagde de, at pixelfejl enten var der fra starten eller ikke. De opstår ikke bare sådan lige.
Burn in ville naturligvis være ærgerligt, men ved heller ikke om det skulle ske ved alm. brug af et Panasonic G10 42"?

Så generelt, er det så pengene værd, er det en smagssag eller er det penge ud af vinduet?
eXeel skrev:Jeg har hørt og følt godt med Cinemagic.dk og køber nok derfra, når tiden bliver til det.
Men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal betale de 800 ekstra kr for deres forsikring.
Læs mere her: http://www.cinemagic.dk/shop/cms-70.htm ... nterface=1

Var nede i Hifiklubben i går og der sagde de, at pixelfejl enten var der fra starten eller ikke. De opstår ikke bare sådan lige.
Burn in ville naturligvis være ærgerligt, men ved heller ikke om det skulle ske ved alm. brug af et Panasonic G10 42"?

Så generelt, er det så pengene værd, er det en smagssag eller er det penge ud af vinduet?
Jeg har købt forsikring til mit tv, dels fordi jeg ikke stoler på, at den forhandler jeg har købt hos også findes imorgen. Derudover var det for mig, et halvdyrt tv så jeg ville godt sikker mig, at det også om 3-4 år var muligt, at sende tv'et til rep. uden at det ville koste mig noget.

Men hvis tv'et havde kostet 5-6000, så ville jeg nok ikke ha taget en forsikring.
Af LunD^
Jeg har tegnet 4års ekstra også fra Cinemagic.dk

1. Jeg har 2 år yderligere garanti.

2. Jeg kan få rep. eller afhentet TV på adresen, fremfor at sende TV til Jylland (bor på sjælland).

Det med at forhandleren måske ikke eksisterer imorgen; det gør Securator som har forsikringen måske heller ikke, så det holder vel ikke helt? ;)

Jeg synes det er en god ide når du handler elektronik for mange tusind.