Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pannerup
Jeg brugte Rasmus kalibrerings indstillinger fra testen, men jeg kan ikke ændre "Black Level".

Den er grå og kan ikke ændres, andre der har dette problem ?
Af hanhjort
Du kan kun ændre i HDMI indgangene, Rasmus har jo brugt en således til hans Canal+.
Vi er nogle stykker der gerne vil vide om det er noget der bliver ændret.

Jeg synes dog jeg har problemer med indputlag fra hardiskoptageren og YouTube fra Blu-ray afspilleren, det kan være der er nogle der har en løsning på dette. Jeg har prøvet at ændre til "spil" indstillingen (200 hz systemet bliver bl.a. slået fra.).
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
hanhjort skrev: Jeg synes dog jeg har problemer med indputlag fra hardiskoptageren og YouTube fra Blu-ray afspilleren, det kan være der er nogle der har en løsning på dette. Jeg har prøvet at ændre til "spil" indstillingen (200 hz systemet bliver bl.a. slået fra.).
At billede og lyd kører ude af sync?
Input lag plejer at køre billede og lyd i sync, men dog forsinke det hele. Det mærkes typisk når man spiller f.eks. PS3 og Tv'et ikke reagerer på joysticket prompte.
Af hanhjort
Undskyld min tekniske inkompetance, jeg skulle selvfølgelig have skrevet "er ude af sync" stemmerne følges ikke helt ad med billede, jeg har prøvet forskellige indstillinger uden succes, det kan være kombinationerne skal være anderledes.???? Jeg har også prøvet de forskellige HDMI indgange, uden succes.

Kære Rasmus har du et forslag, før jeg bare acceptere at det er sådan.