Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Såg att Dell Sverige nu kör ett tilbud på deres 2407WFP för 7.300 DKK (eller 9.100 SEK som gälder för mig.) Vet ikke om det går att ordne ett fällesköb i Sverige? Funderar nämligen alvorligt på att köbe en 2407WFP nu för 9.100 SEK. På mig virker det som ett meget godt pris, ikke rigtigt så godt som fällesköbtillbudet men ändå godt.

Så undrar jag bare om någon kan sige om det är ett rigtigt godt tilbud eller om jag ska vente litt? Jag har en Samsung 215TW idag som jag köbte för bare fire månader siden men nu är jag helt vild med Dell 2407WFP istället (B
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Personligt synes jeg det lyder som en god pris. Den er i øjeblikket på tilbud til 7162 danske kroner på Dells danske side, og det er typisk deromkring de kører kampagnepris, når den er lavest.

Andre tilbud kan jeg huske har ligget omkring 8000 kroner. :)
Af waverider
Ok det lyder meget godt :D Då köber jag helt klart en 2407WFP nu!

Rasmus Larsen skrev:Personligt synes jeg det lyder som en god pris. Den er i øjeblikket på tilbud til 7162 danske kroner på Dells danske side, og det er typisk deromkring de kører kampagnepris, når den er lavest.

Andre tilbud kan jeg huske har ligget omkring 8000 kroner. :)
Af waverider
Kan man vara sikker på att få en A02 version av skärmen förresten? O-O
Af StanTheCaddy
Hvis du har mod på det kan du også købe skærmen på Ebay.
Jeg kom for sent til fælleskøbet, så derfor gik jeg selv på Ebay og købte en 2407 A02 til 825 Euro inkl fragt. Det blev til ca 6180 Dkk inkl. gebyr til banken.
Skærmen var fra Tyskland, men købt igennem en Hollandsk forhandler.