Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har købt et lg42sl8000. Der er noget baggrundsstøj fra højtaleren det er ligesom at de er skruget helt vildt højdt op men den står kun på et. Er der andre der har samme problem og er der nogen der ved hvad man kan gøre ved det.
Senest rettet af basse 03 dec 2009, 18:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Fibber35
Hej Alle SL8000 ejere og Rasmus(test)

Jeg har kraftigt overvejet at min første fladskærm skal være LG SL8000. Denne udmelding kunne umiddelbart ændre på dette. Er derfor interesseret i at høre fra alle jer SL8000 ejere derude samt Rasmus som har haft et test eksemplar stående om i har bemærket tilsvarende eller om Basse blot har fået en mandagsmodel :(
Af GrummeKrumme
Fibber35 skrev:Hej Alle SL8000 ejere og Rasmus(test)

Jeg har kraftigt overvejet at min første fladskærm skal være LG SL8000. Denne udmelding kunne umiddelbart ændre på dette. Er derfor interesseret i at høre fra alle jer SL8000 ejere derude samt Rasmus som har haft et test eksemplar stående om i har bemærket tilsvarende eller om Basse blot har fået en mandagsmodel :(
Ingen problemer på min 42SL8500.
Af Kroghen82
Hejsa, er ny på siden. Tak for et super godt forum.

Har lige sat mit nye 42SL8000 op i dag.
Har også lagt mærke til at jeg har susen fra højtaleren.

Er der nogen der har erfaringer med hvad man kan stille op.
Skal man sende den tilbage og få en ny skærm eller kontakte LG dirakte
Af STIVAN
Først efter at have læst dette, kan jeg høre den susen ved lydstyrk 1. men det er kun hvis jeg sætter hovedet under selve fjernsynet og stikker øret helt op, at man kan høre en susen.