Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle sammen.

Har nu i længere tid ønsket at udskifte min ældre 32" fladskærm Philips tv med noget nyere og bedre. Behovet er hovedsageligt DVD film og HD, fra Blu-ray afspiller og tilslutning fra mediacenteret. Og har kigget på forskellige udgaver og modeller, som nu passede mig bedst.

Efter havde set Sony KDL-46X3500 hos en kammerat for ca. et år siden var jeg solgt. Jeg blev endnu mere solgt efter jeg så storbroren 46X4500, som udkom lige omkring det tidspunkt, men den kostede så også de 30000 kr.. Avs..

Har sidenhen holdt øje med prisen på den og fandt så ud af for par dage siden, at Sony Center i Århus har den til 14999 kr. i denne uge (besparelse på ca. 5000 kr. ud fra normal prisen), hvilken passer mig helt perfekt og overvejer ret kraftigt med at købe den nu på fredag.

Grunden til jeg opretter denne indlæg er fordi jeg ved ikke helt om jeg evt. skal vente til januar med at købe den, I ved januar udsalg.. Men if. hifipriser.dk så ser det ikke ud til der er så mange tilbage (sikker fordi den udgår løbet af næste år?).

Men begår jeg en fejl eller hvad er jeres anbefalinger?
Brugeravatar
Af ImpulzE
Det har jeg skam læst, nu ville jeg bare høre om nogen havde nogen andre anbefalinger eller par gode råd med den kommende køb :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dur disse anbefalinger da ikke? Hvad savner du på listen? Markedet oversvømmes ikke med gode TV i den prisklasse, og vi har de bedste til dén pris med på listen.
Brugeravatar
Af ImpulzE
Jo bevares, listen er blevet brugt og synes i bund og grund den dur, for havde også Samsung

LE46A866(XXE) og Sony 46Z4500 med i overvejelserne, hvor jeg var/er mere uklar på Plasma verden.

Synes ud fra de anmeldelser og erfaringer jeg har læst til 46X4500, så er 15000 kr. ret billigt for sådan en klasse tv, efter min mening.