Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Der har været en del brugere herinde, som har haft problemer med en alt for høj summen fra deres indkøbte Samsung PS-50B855. Jeg er i tvivl, om disse støjgener også har været til stede på den europæiske model af samme fjernsyn - PS-50B850.

Har nogen herinde haft problemer med støj på B850-modellen?

jbplum[/b]
Senest rettet af jbplum 01 dec 2009, 13:31, rettet i alt 1 gang.
jbplum skrev:Der har været en del brugere herinde, som har haft problemer med en alt for høj summen fra deres indkøbte Samsung PS-50B855. Jeg er i tvivl, om disse støjgener også har været til stede på den europæiske model af samme fjernsyn - PS-50B850.

Har nogen herinde haft problemer med støj på B850-modellen?

jbplum
Det kunne jeg også rigtig godt tænke mig at vide ;;)
Af Nico
Har lige modtaget mit det er lavet september i Hungary og buzz lyden går lige i ørene lige før man næsten er ved at få hovedpine af den. Man skal op på lydstyrke 10 til 20+ for at overdøve det alt efter hvad der er på skærmen. Det ryger helt sikkert retur!
Af jbplum
Nico skrev:Har lige modtaget mit det er lavet september i Hungary og buzz lyden går lige i ørene lige før man næsten er ved at få hovedpine af den. Man skal op på lydstyrke 10 til 20+ for at overdøve det alt efter hvad der er på skærmen. Det ryger helt sikkert retur!
Må man spørge, hvor du har handlet? Er det B850 eller B855 ?
Af Nico
Det en B855 valgte den pga. prestige service nu når der har været så mange problemer med skærmen. Den ryger dog helt sikkert retur efter jeg selv har hørt det og nu når der ingen løsning er på problemet.
Af jbplum
Nico skrev:Det en B855 valgte den pga. prestige service nu når der har været så mange problemer med skærmen. Den ryger dog helt sikkert retur efter jeg selv har hørt det og nu når der ingen løsning er på problemet.
Jeg begynder at tvivle på, problemet også er der ved B850-modellen. Det var derfor jeg oprettede denne tråd, og der er ikke rigtig nogen, som har meldt op med problemer.

Du kan købe B850 med serviceforsikring. Så har du en mindst lige så god deal til en lavere pris.

jbplum
Af kskruger
Nico skrev:Har lige modtaget mit det er lavet september i Hungary og buzz lyden går lige i ørene lige før man næsten er ved at få hovedpine af den. Man skal op på lydstyrke 10 til 20+ for at overdøve det alt efter hvad der er på skærmen. Det ryger helt sikkert retur!
Lydstyrke 10-20, så er det slemt.
På min 850, kan den høres hvis man sætter tv'et på mute. Men ved normal lydstyrke 6-8 kan man slet ikke høre det.
Af Nico
Tror desværre at problemet også er der ved B850, men prøv at høre cinemagic jeg fik lavet en aftale om, at hvis skærmen larmede mere end normal plasmastøj så ville de hente den igen uden beregning. Da jeg snakkede med dem lød det til at problemet næsten ikke var til stede på B850, men jeg tvivler.
Af Nico
kskruger skrev:
Lydstyrke 10-20, så er det slemt.
På min 850, kan den høres hvis man sætter tv'et på mute. Men ved normal lydstyrke 6-8 kan man slet ikke høre det.
Ved 6-8 er det meget tydeligt, men tror os det afhænger af hvor følsom man er overfor støj og modellerne sikkert svinger meget individuelt. Hvis man overhovedet ikke skal kunne høre den mindste summen skal volumen op på 20+. (afstanden ca. 1,5m).
Senest rettet af Nico 01 dec 2009, 13:40, rettet i alt 1 gang.
Af jbplum
Nico skrev:Tror desværre at problemet også er der ved B850, men prøv at høre cinemagic jeg fik lavet en aftale om, at hvis skærmen larmede mere end normal plasmastøj så ville de hente den igen uden beregning. Da jeg snakkede med dem lød det til at problemet næsten ikke var til stede på B850, men jeg tvivler.
Hvilken af deres medarbejdere fik du den aftale i stand med?
Af Nico
jbplum skrev:
Nico skrev:Tror desværre at problemet også er der ved B850, men prøv at høre cinemagic jeg fik lavet en aftale om, at hvis skærmen larmede mere end normal plasmastøj så ville de hente den igen uden beregning. Da jeg snakkede med dem lød det til at problemet næsten ikke var til stede på B850, men jeg tvivler.
Ham der hedder Peter skrev til ham, at hvis han var så sikker på at den B850 ingen problemer havde om han kunne give garanti for at de ville hente den uden beregning, det sagde han okay til selvfølgelig inden for de standard 14 dage.
Af Jeden
Nico skrev:
jbplum skrev:
Ham der hedder Peter skrev til ham, at hvis han var så sikker på at den B850 ingen problemer havde om han kunne give garanti for at de ville hente den uden beregning, det sagde han okay til selvfølgelig inden for de standard 14 dage.
Nico: Det lyder til vi har fuldstændig samme situation. Jeg har også kontaktet Samsung både telefonisk og nu over mail. Jeg har bare brugt deres link under kontakt os. Er det også det du har gjort og i så fald, hvor lang tid gik der inden du fik svar?
De har tidligere lovet mig ombytning men jeg skulle selv kontakte stedet hvor jeg købte det, men de har nu leveret bolden tilbage til Samsung. Så nu vil jeg sgu ha en afslutning !!! Helst lykkelig.....
Af Nico
Jamen jeg satser på at gøre brug af de 14 dages returret.
Af lennon
Ku vi ikke nøjes med at snakke om 850 i denne tråd ? Der er jo lissom tråde nok om 855 . .