30 nov 2009, 19:04

Hej jeg står og skal have sådanne en media boks ting, og er i tvivl om det skal være en Popcorn Hour eller en WD TV Live eller måske en helt anden boks.

Beca skrev:Hej Perfodkan da godt være jeg lige skal kiige på den inden jeg beslutter noget
Popcorn eller WD live kender jeg ikke så meget til, men har du måske kigget på en Tvix M-6500A medie afspiller. Jeg har netop for et par uger siden investeret i en sådan boks. Den spiller bare super, ligemeget hvilket format jeg smider på den spiller det bare.
MVH
Bent
Nu kender jeg ikke live modellen, men den ligner den almindelige meget dvs. den understøtter ikke ISO DVD filer.Jeg har den alm. WDTV og bruger den ikke til andet end at afspille .iso filer hvilket den klarer fint. Kan kun forstille mig at WDTV Live kan det samme. Dog kan DVD menuer ikke afvikles, men for mig er det bare et plus at filmen starter med det samme. Hader at skulle gennem de 10 trailers + menu som Disney plejer at hælde på.

Dk11706 skrev:C-200 kan afspille DRM beskyttet musik, så hvis der ikke er forskel i prisen så havde jeg valgt den.Har ikke behov for BLue Ray der som C200 understøtter smat at den kan af spille DRM beskyttet musik .
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.