Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jesper salting
Har siddet og kigget herinde et stykke tid og har set at folk spørger tit om hvad for et tv de skal købe. incl mig selv :) .

kunne det være muligt at lave en liste hvor man lavede en ca prisliste over 32. 37.40 tommer og så fremdeles. Hvor man f.eks sagde ved køb af et 50 tommer tv i ca 15000 kr klassen ville det bedste køb være ???.

Har set at der er nogle anbefalinger fra redaktionen. Men jeg synes det kunne være fedt med sådan et skema hvis det kunne være muligt ?. hvad synes i andre.

mvh jesper.
Brugeravatar
Af truehorses
Det kunne man måske nok....Men den ville jo kræve konstant opdatering

Folk har forskellige behov, krav og det vil alt sammen have indflydelse....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har ingen planer om at google priser hver dag. Jeg synes ikke det er for meget forlangt, at man selv lige bruger 10 minutter på at slå en pris op, når vi nu har leveret listen over de TV der generelt anbefales.

Vi har et link til en enkelt pris i vores anbefaling, og den kan man så bruge som vejledende hvis man ønsker. Ellers må man ud med finkæmmeren og lede efter billigere priser selv.
Af jesper salting
det er heller ikke fordi jeg vil lyde negativ for synes det er en fed side. har sidet og kigget på den hver dag siden jeg fik at vide den var her :D .

men sidder selv med det problem hvis man altså kan kalde det et problem :p . at jeg har 15000 kr til et nyt tv men ved intet om hvad jeg skal købe :(( .

er der nogle som har et forslag ?. det skal bruges til tv og film.

jeg kunne selvfølgelig bare gå ned i en butik men tror bare det ville være bedre med nogle forslag fra nogle som ikke vil sælge mig noget :D . håber ikke jeg har trampet nogle over fødderne :p .

mvh jesper
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det blev ikke opfattet negativt overhovedet. Alle forslag er velkomne. Vi har blot ikke overskuddet til at tjekke priser løbende og en out-of-date pris er næsten værre end slet ikke nogen.